ΕΥΖην

Οι γιορτές πέρασαν, τα κιλά έμειναν; Τα χάνουμε με αυτή τη -διόλου στερητική- δίαιτα 7 ημερών


Γεμιστή γαλοπούλα, χοιρινό με δαμάσκηνα, ρολό κοτόπουλο, σοκολατένια γλυκά, μελομακάρονα, κουραμπιέδες - και αυτά είναι μόλις μερικά από όσα υπήρχαν στα γιορτινά τραπέζια. Εννοείται ότι τα δοκιμάσαμε όλα. Και πολύ καλά κάναμε! Γιατί, τα Χριστούγεννα είναι συναίσθημα και τα συναισθήματα γίνονται πιο έντονα όταν περνάνε από το στομάχι.

Τώρα, βέβαια, θέλουμε να χάσουμε τα έξτρα κιλάκια που πήραμε. Μην αγχώνεστε, ο *Άκης από τη CT fivepercent Nutrition Team μας έχει ετοιμάσει ένα μίνι μενού 7 ημερών και μερικά χρήσιμα tips για την απαραίτητη απώλεια λίπους μετά τις γιορτές!

Όπως μας λέει ο Άκης, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι αποτοξίνωσης που η διάρκεια τους κρατάει από 3 ημέρες έως και 2 εβδομάδες. Κάθε αποτοξίνωση έχει τη δική της λίστα επιτρεπόμενων και απαγορευμένων τροφίμων. Τα φρέσκα προϊόντα είναι το κύριο “συστατικό” κάθε αποτοξινωτικής δίαιτας, μιας και χαρακτηρίζονται από αυξημένη περιεκτικότητα σε νερό και είναι χαμηλά σε θερμίδες.

Τα βασικά tips:

σαλάτα
  1. Όχι στέρηση, υγιεινές επιλογές: Μην ξεκινήσεις με στερητικές δίαιτες, δεν πρόκειται τα κιλά να φύγουν σε μια ημέρα.
  2. Επίστρεψε στην κανονικότητα. Ξεκίνα με το πρωινό σου, τα ενδιάμεσα και κύρια γεύματα κανονικά, χωρίς να είναι το πιάτο σου παραγεμισμένο και χωρίς πολλές σάλτσες.
  3. Ξέχνα για λίγο τα γλυκά: αν σου έχουν περισσέψει στο σπίτι, ξέχνα ότι υπάρχουν ή δώρισε τα.
  4. Αξιοποίησε τα φρούτα: Ενδεχομένως να μην σου αρέσουν πάρα πολύ σαν σνακ, όμως μπορείς να τα καταναλώσεις με γιαούρτι ή ξηρούς καρπούς και να κάνουν το τέλειο ενδιάμεσο γεύμα, δίνοντας σου πολλά αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες, που τόσο πολύ χρειάζεσαι μετά τα κορεσμένα λίπη των εορτών.
  5. Μπες σε πρόγραμμα: Ξέχνα την κλασική δικαιολογία "δίαιτα από Δευτέρα", μην περιμένεις να τελειώσουν όλες οι λιχουδιές των εορτών, φτιάξε πρόγραμμα για να ξέρεις τι ακριβώς θα φας, έτσι ώστε να μην τρως ανεξέλεγκτα τα περισσεύματα των εορτών.

Η δίαιτα των 7 ημερών

ΔΕΥΤΕΡΑ:

  • ΠΡΩΙΝΟ:1 φέτα ψωμί πολύσπορο με 1 κ.γλ. μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη & μαλακή μαργαρίνη & 1 ποτήρι γάλα 1,5%, Καφές στιγμιαίος.
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:1 μπανάνα & 10 ανάλατα αμύγδαλα & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης.
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Μακαρόνια ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας με μανιτάρια, 2 κ.σ. τυρί τριμμένο, σαλάτα σπανάκι- ρόκα & 4 ελιές.
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι 2% & κανέλα & 1 μήλο.
  • ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό βραστό & σαλάτα ρόκα, παρμεζάνα, αβοκάντο.

ΤΡΙΤΗ:

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα & 2 ρυζογκοφρέτες & 1κ.γ. φυστικοβούτυρο, Καφές στιγμιαίος.
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:1 ποτήρι χυμό & 10 ανάλατα κάσιους.
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Ψάρι ψητό με πουρέ γλυκοπατάτας & ψητά καρότα – σπαράγγια.
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι με κανέλα & 1 μήλο & 1κ.γ. μέλι.
  • ΒΡΑΔΥ: 1 τορτίγια ολικής αλέσεως με τυρί & αβοκάντο, ντοματίνια, καρότο, μαρούλι, 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης.

ΤΕΤΑΡΤΗ:

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 τοστ με τυρί-γαλοπούλα-αβοκάντο, Καφές στιγμιαίος.
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 6-8 ανάλατα αμύγδαλα & 1 μήλο.
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Σαλάτα με κινόα, αβοκάντο, μανιτάρια, ανθότυρο ή μοτσαρέλα, σπανάκι, κουκουνάρι.
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: smoothie με ρόφημα αμυγδάλου, μπανάνα, κανέλα.
  • ΒΡΑΔΥ: Ομελέτα με σπαράγγια & μανιτάρια & τυρί.

ΠΕΜΠΤΗ:

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο με 1 κ.γλ. μέλι & ταχίνι ολικής αλέσεως & 1 ποτήρι γάλα 1,5 %, Καφές στιγμιαίος.
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3 καρύδια.
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Σνίτσελ κοτόπουλο ψητό & χόρτα & 4-5 ελιές & καστανό ρύζι.
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 χούφτα σταφίδες & 1 γιαούρτι με κανέλα.
  • ΒΡΑΔΥ:1 ποτήρι γάλα & 4 κ.σ. δημητριακών ολικής αλέσεως με σιτάρι & βρώμη & 1 μήλο & κανέλα.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΣΑΒΒΑΤΟ - ΚΥΡΙΑΚΗ: το ίδιο με ΔΕΥΤΕΡΑ - ΤΡΙΤΗ - ΤΕΤΑΡΤΗ.

Οι γιορτές -και οι δικαιολογίες- έχουν τελειώσει. Τα λίγα κιλά που βάλαμε στις γιορτές μπορούν εύκολα να χαθούν με αυτή τη δίαιτα, αν εφαρμόσουμε ένα πιο υγιεινό και ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα. Όχι από Δεύτερα, αλλά από σήμερα κιόλας…
 

* Ο Άκης (CT fiveprcent - Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης και Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

facebook: CTfivepercent-Nutritionteam Akis
Instagram: ct_fiveper_nutritionteam_akis

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε επίσης