ΕΥΖην

Δίαιτα του στρατιώτη: Χάστε έως 9 κιλά σε δύο εβδομάδες!


Το Πάσχα πλησιάζει, όσο και αν δεν το έχουμε καταλάβει λόγω καραντίνας και είτε το περάσουμε έξω, είτε μέσα, οι γευστικοί πειρασμοί θα είναι αρκετοί και μεγάλοι. 

Το διάστημα μέχρι τότε λοιπόν, είναι καλή ευκαιρία να χάσουμε κάποια κιλά, ώστε να μην έχουμε ιδιαίτερο άγχος στα γιορτινά τραπέζια. Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζουμε ότι ούτε η ασιτία, ούτε η φτωχή σε θερμίδες διατροφή, είναι η απάντηση στη μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους. Επιπλέον, αν δεν παρέχουμε στο σώμα μας αρκετά καύσιμα, δεν έχουμε την ενέργεια να γυμναζόμαστε, ενώ καθιστούμε ευάλωτο τον εαυτό μας στις ασθένειες. Άρα χρειάζεται ισορροπία.  

Ο *Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team μάς παρουσιάζει δίαιτα δύο εβδομάδων, η οποία οδηγεί σε σημαντική απώλεια κιλών. 

Κατ' αρχάς πρέπει να γνωρίζουμε ότι το λίπος που καταναλώνουμε καθημερινά δεν πρέπει να ξεπερνά το 33% της ημερήσιας ενέργειας που λαμβάνει ο οργανισμός μας. Και αυτό γιατί το λίπος έχει διπλάσιες θερμίδες απ' ό,τι οι πρωτεΐνες ή οι υδατάνθρακες.

Με τη λεγόμενη και δίαιτα του στρατιώτη, η οποία κρατάει δύο  εβδομάδες, μπορείτε να χάσετε βάρος γρήγορα, ακόμα και 4,5 κιλά μέσα σε μία μόνο εβδομάδα

Πώς λειτουργεί η δίαιτα του στρατιώτη

Για τις πρώτες τρείς ημέρες, θα πρέπει να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής χαμηλών θερμίδων για πρωινό, μεσημεριανό γεύμα και δείπνο. Δεν υπάρχουν σνακ μεταξύ των γευμάτων. Η συνολική πρόσληψη θερμίδων κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης είναι περίπου 1.100-1.400 θερμίδες ανά ημέρα.

Αυτό είναι χαμηλότερο από την κανονική πρόσληψη θερμίδων του μέσου ενήλικα. Για τις υπόλοιπες 4 ημέρες της εβδομάδας, ακολουθείτε ένα λίγο πιο πλούσιο αλλά πολύ υγιεινό πλάνο που εξακολουθεί να βασίζεται σε χαμηλή πρόσληψη θερμίδων.
Πλάνο διατροφής ανά ημέρα:

Ημέρα 1 (1.400 θερμίδες)
ΠΡΩΙΝΟ: Μια φέτα του τοστ με 2 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο, μισό γκρέιπφρουτ, ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ :Μια φέτα του τοστ, μισό φλιτζάνι τόνο, ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)
ΒΡΑΔΙΝΟ: 85 γραμμάρια μερίδα κρέατος με ένα φλιτζάνι πράσινα φασόλια, ένα μικρό μήλο, μισή μπανάνα.

Ημέρα 2 (1.200 θερμίδες)
ΠΡΩΙΝΟ: Μια φέτα του τοστ, ένα καλά βρασμένο αυγό, μισή μπανάνα, ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Ένα καλά βρασμένο αυγό, ένα φλιτζάνι τυρί cottage, 5 κράκερ με χαμηλά λιπαρά, ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)
ΒΡΑΔΙΝΟ: Δύο λουκάνικα χοτ ντογκ, χωρίς ψωμί, μισό φλιτζάνι καρότα και μισό φλιτζάνι μπρόκολο, μισή μπανάνα.

Ημέρα 3 (1.100 θερμίδες)
ΠΡΩΙΝΟ: 30 γραμμάρια τυρί τσένταρ,5 κράκερ με χαμηλά λιπαρά, ένα μικρό μήλο, ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Μια φέτα του τοστ, ένα αυγό, μαγειρεμένο όμως σας αρέσει, ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)
ΒΡΑΔΙΝΟ: Ένα φλιτζάνι τόνο,μισή μπανάνα. Μη διστάσετε να πιείτε όσο καφέ ή τσάι θέλετε, αρκεί να μην βάζετε ζάχαρη ή γάλα/κρέμα.

Οι υπόλοιπες 4 ημέρες: Το υπόλοιπο της εβδομάδας περιλαμβάνει επίσης δίαιτα.Τα σνακ επιτρέπονται και δεν υπάρχουν περιορισμοί στις ομάδες τροφών. Ωστόσο, συνιστάται να περιορίζετε το μέγεθος των μερίδων και να διατηρείτε τη συνολική πρόσληψη θερμίδων κάτω από 1.500 την ημέρα. Το ίδιο θα κάνετε και τη δεύτερη εβδομάδα από την αρχή!

diaita

Επιπλέον τροφές που επιτρέπονται 

Οι αντικαταστάσεις τροφών επιτρέπονται κατά τη διάρκεια της φάσης των τριών ημερών για τα άτομα με διαιτητικούς περιορισμούς, αλλά θα πρέπει να περιέχουν τον ίδιο αριθμό θερμίδων. Για παράδειγμα, εάν έχετε αλλεργία στα φιστίκια, μπορείτε να ανταλλάξετε το φυστικοβούτυρο με βούτυρο αμυγδάλου, ή κάποιο άλλο βούτυρο. Μπορείτε επίσης να ανταλλάξετε το ένα φλιτζάνι τόνο με λίγα αμύγδαλα αν είστε χορτοφάγος. Το μόνο που έχει σημασία είναι ότι οι θερμίδες παραμένουν οι ίδιες. Εάν αλλάξετε το σχέδιο γεύματος με οποιονδήποτε τρόπο, θα πρέπει να υπολογίζετε πάντα τις θερμίδες. Καλό να πίνετε και ζεστό νερό με λεμόνι, αλλά να αποφεύγετε και όλα τα τεχνητά γλυκαντικά ποτά.

Μπορείτε λοιπόν, πραγματικά να χάσετε μέχρι 9 κιλά και αρκετό λίπος μέσα σε δύο εβδομάδες. Δοκιμάστε τη δίαιτα και θα δείτε αποτελέσματα. Καλή επιτυχία!

* Ο Άκης (CT fiveprcent - Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης και Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.
facebook: CTfivepercent-Nutritionteam Akis
Instagram: ct_fiveper_nutritionteam_akis

Διαβάστε επίσης