H κατάταξη Best Global Brands επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη θετική φήμη και αξία του ονόματος της ΑΧΑ: 42η Επωνυμία στον κόσμο, με άνοδο 4 θέσεων σε ένα χρόνο, 1η Ασφαλιστική Επωνυμία για 9η συνεχή χρονιά και 3η Eπωνυμία στον χρηματοοικονομικό κλάδο. Η αξία της Επωνυμίας ΑΧΑ ξεπερνά πλέον τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με την Interbrand «Η δέσμευση της ΑΧΑ στην Επωνυμία της αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα. Ο οργανισμός έχει αφιερώσει χρόνο για να ορίσει έναν σκοπό λειτουργίας, ένα όραμα και τις αξίες που τον διέπουν. Υπάρχει μια αυθεντική διάθεση να μετασχηματιστούν (από μέσα προς τα έξω) και αυτό θα αποτελέσει τη βάση για περαιτέρω ανάπτυξη. Η φιλοδοξία να διαφοροποιούνται επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση τους με τους πελάτες είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντική, με την προοπτική να αλλάξει το ρόλο της Εταιρείας, εάν συνεχίσει να υλοποιείται μακροπρόθεσμα»
ΕΥΖην
Από το "νάρκισσος" στο "woke" και το "τραυματικό": Όταν οι λέξεις αδειάζουν από νόημα
Μέχρι πρότινος οι λέξεις είχαν κάποια συγκεκριμένη βαρύτητα η κάθε μία. Περιέγραφαν συγκεκριμένες καταστάσεις, όριζαν εμπειρίες, βοηθούσαν να κατανοήσουμε τον κόσμο. Σήμερα, πολλές ...