Για 3η συνεχή χρονιά, το Marketing Week διοργανώνει το μεγαλύτερο Πανόραμα δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Με στόχο τη «γεφύρωση» του χάσματος μεταξύ θεωρίας και πράξης στον τομέα της ΕΚΕ, η διοργάνωση συγκεντρώνει την παρουσίαση του μεγαλύτερου αριθμού προγραμμάτων ΕΚΕ, με τις εταιρείες να εξηγούν τη στρατηγική και φιλοσοφία πίσω από αυτά. Η σημαντική επιτυχία των δύο προηγούμενων διοργανώσεων, με τη συμμετοχή 40 και πλέον επιχειρήσεων σε κάθε διοργάνωση και με ουσιαστικό περιεχόμενο για την εξέλιξη της ΕΚΕ στην ελληνική πραγματικότητα, υπογραμμίζει τη σημασία της επιστροφής του συνεδρίου «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη, ΙΙΙ», στις 30 Μαρτίου 2016.
ΕΥΖην
Από το "νάρκισσος" στο "woke" και το "τραυματικό": Όταν οι λέξεις αδειάζουν από νόημα
Μέχρι πρότινος οι λέξεις είχαν κάποια συγκεκριμένη βαρύτητα η κάθε μία. Περιέγραφαν συγκεκριμένες καταστάσεις, όριζαν εμπειρίες, βοηθούσαν να κατανοήσουμε τον κόσμο. Σήμερα, πολλές ...