ΕΥΖην

Burberry: Rebranding και νέο λογότυπο... 122 ετών!


Λογότυπο με μοτίβο ενός αναβάτη ιππότη, που είχε δημιουργηθεί για τη φίρμα πριν πάνω από έναν αιώνα παρουσίασε ο οίκος Burberry. Ο επανασχεδιασμός του λογότυπου ανακοινώθηκε ως η «πρώτη δημιουργική έκφραση» υπό τον νέο διευθυντή δημιουργικού, τον Daniel Lee.

Το rebranding του Burberry περιλαμβάνει ένα ηλικίας 122 ετών μοτίβο με επωνυμία Equestrian Knight Design: ένας ιππότης πάνω σε άλογο εφορμά, με το κοντάρι του να φέρει σημαία πάνω στην οποία είναι γραμμένη η λατινική λέξη "Prorsum".

Η φίρμα αφαίρεσε από το προφίλ της στο Instagram εικόνες και περιεχόμενο για τα οποία υπεύθυνος ήταν ο προκάτοχος του Lee, ο Ιταλός σχεδιαστής μόδας Riccardo Tisci.

«Το νέο λογότυπο του Burberry είναι εμπνευσμένο από το αρχείο» ανέφερε, σε ανακοίνωση Τύπου, η φίρμα. «Το αρχικό Equestrian Knight Design είχε κερδίσει διαγωνισμό για τη σχεδίαση νέου λογότυπου, το 1901 περίπου.

Στο ντιζάιν υπάρχει η λατινική λέξη "Prorsum" που σημαίνει "Προς τα εμπρός"» (https://www.instagram.com/burberry/).

Ο Lee ανακοινώθηκε ως νέος διευθυντής δημιουργικού τον περασμένο Οκτώβριο, λίγες μέρες μετά την παρουσίαση της τελευταίας κολεξιόν του Tisci για τον Burberry (στο ενεργητικό του Tisci εγγράφεται η αναγέννηση του οίκου Bottega Veneta).

Ο διάδοχός του θα παρουσιάσει την πρώτη κολεξιόν του για τον οίκο στις 20 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της London Fashion Week.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα
Ετικέτες μόδα