Media

Το YouTube "έκοψε" το Sky News Australia για "ψευδείς ειδήσεις σχετικά με την Covid-19"


To YouTube ανέστειλε για μία εβδομάδα -από την Κυριακή- το κανάλι του τηλεοπτικού δικτύου Sky News Australia στην πλατφόρμα του, λόγω "μετάδοσης ψευδών ειδήσεων αναφορικά με την Covid-19".

Το μέτρο αυτό ακολούθησε μια ανάλυση βίντεο που είχε μεταφορτώσει το τηλεοπτικό δίκτυο, το οποίο ανήκει στον μεγιστάνα των ΜΜΕ Ρούπερτ Μέρντοχ.

«Εφαρμόζουμε σαφείς πολιτικές σε σχέση με τις ψευδείς πληροφορίες για την Covid-19 (…) προκειμένου να εμποδίσουμε τη μετάδοση ψευδών ειδήσεων για τον κορονοϊό, που θα μπορούσαν να βλάψουν έναν πραγματικό κόσμο», αναφέρει το YouTube σε ένα δελτίο τύπου.

Με 1,86 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στο YouTube, το Sky News Australia το παρακολουθούν συντηρητικοί πέραν της Αυστραλίας.

Οι δημοσιεύσεις του, μεταξύ των οποίων ορισμένες αμφισβητούν την ύπαρξη μιας πανδημίας και την αποτελεσματικότητα των εμβολίων, διαμοιράζονται ευρέως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πριν από τρεις ημέρες, το τηλεοπτικό δίκτυο είχε δημοσιεύσει ένα χρονικό κατά τη διάρκεια του οποίου ο παρουσιαστής, γνωστός για την αντίθεσή του στους υγειονομικούς περιορισμούς, επέκρινε μεταξύ άλλων την απόφαση των αρχών να παρατείνουν την καραντίνα στο Σίδνεϊ.

Το Sky News επιβεβαίωσε πως αποκλείστηκε προσωρινά από το YouTube και ένας εκπρόσωπος τύπου είπε πως το δίκτυο «στηρίζει τις συζητήσεις και τον δημόσιο διάλογο αναφορικά με έναν μεγάλο αριθμό θεμάτων και απόψεων, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για κάθε δημοκρατία».

Διαβάστε επίσης