ΕΥΖην

Εξέπληξε ο Louis Vuitton με την αισθητική της καμπάνιας για τη συλλογή Pre-Fall 2020


Έκπληξη επιφύλαξε ο οίκος ειδών πολυτελείας Louis Vuitton με την εικαστική επιλογή για την καμπάνια της συλλογής Pre-Fall 2020: αποτίει φόρο τιμής στα εξώφυλλα pulp fiction εκδόσεων της δεκαετίας του 1970.

Ο Collier Schorr φωτογράφισε μια πλειάδα αστέρων -από τους μουσικούς Robyn και Jaden Smith μέχρι τις ηθοποιούς Stacy Martin και Angelica Ross, από τις εδώ και καιρό φίλες του γαλλικού οίκου, Alicia Vikander και Jennifer Connely μέχρι τις Léa Seydoux και Chloë Grace- με φόντο εξώφυλλα φτηνών, λαϊκών μυθιστορημάτων τρόμου, φαντασίας και επιστημονικής φαντασίας. Ανάμεσα σε αυτά, τα «The Devil's Mansion», «The Haunted Garden» και «Arachno-Mania».

«Η μόδα είναι μυθιστόρημα» υπογράμμισαν από τον οίκο. «Και η κολεξιόν Pre-Fall 2020 ξεκινά ένα αφηγηματικό ταξίδι, στο οποίο τα ενδύματα αφηγούνται τις δικές τους ιστορίες».

«Ο William Peter Blatty, που έγραψε το "Ο Εξορκιστής" μας έδωσε την άδεια να τυπώσουμε το εξώφυλλο του βιβλίου (μπατίκ, σε κομμάτια της κολεξιόν). Σε αυτό το σημείο, ξεκίνησε» εξήγησε στο American Vogue, ο Nicolas Ghesquière του LV, μιλώντας για την κολεξιόν στην οποία προηγήθηκε των δημιουργιών η ιδέα της καμπάνιας.

«Είναι ένα τόσο μεγάλο σύμβολο για μένα να χρησιμοποιώ μια μυθοπλασία και να την ενσωματώνω σε ένα ένδυμα. Σκέφτηκα, ποιο είναι το αντίστροφο; Να χρησιμοποιήσω τη μυθοπλασία ως εικονογράφηση της μόδας» πρόσθεσε.

Η συλλογή εμπνέεται από τη δεκαετία του 1970 -το «Ο Εξορκιστής» κυκλοφόρησε το 1971- και τα εξώφυλλα είναι τυπωμένα μπατίκ πάνω σε T-shirt. Αλλά, όπως αναμένει κανείς από τον Ghesquière, υπάρχουν και απρόσμενες αντιπαραθέσεις: αξεσουάρ στις δημιουργίες είναι φουτουριστικές μπότες ή κοσμήματα τα οποία θυμίζουν βικτωριανά καμέο. Και σε υβριδικά ρούχα, «συγκρούεται» η υψηλή μόδα με το αθλητικό ένδυμα.

«Αυτή η συνάντηση περιόδων, στυλιστικών ρευμάτων και αναχρονιστικών συνδυασμών ζωντανεύει μια πλούσια σειρά ενδυμάτων» τονίζουν από τον οίκο ειδών πολυτελείας.

«Σε μια τέτοια "βιβλιοθήκη που μπορεί να φορέσει κανείς", κάθε κομμάτι γράφει το δικό του κεφάλαιο, το οποίο αποτελείται από ρομαντικούς μονολόγους. Παράξενοι διάλογοι, ανάμεσα σε στυλιστική εξέγερση και φίνα τεχνουργία».

Διαβάστε επίσης