Συνάντηση Σακελλαροπούλου - Μητσοτάκη: Αποκτήσαμε ξανά εμπιστοσύνη στους θεσμούς
«Νομίζω ότι αποκτήσαμε ξανά εμπιστοσύνη. Εμπιστοσύνη στους θεσμούς, εμπιστοσύνη στο κράτος, εμπιστοσύνη στη συμπεριφορά του συμπολίτη μας, διότι αυτή η συλλογική προσπάθεια δεν θα ...