Στέφανος Μάνος για Αττική Οδό: Οι οδηγοί έπρεπε να πληρώσουν 2.000 ευρώ!
Σε μια άκρως προκλητική δήλωση προέβη ο Στέφανος Μάνος, επιρρίπτοντας τις ευθύνες για το χάος στην Αττική Οδό, στους οδηγούς. Υποστήριξε, μάλιστα, ότι κάποιοι από αυτούς όχι μόνο δ...