Bουλή: Μόνο από τη ΝΔ ψηφίστηκε το ν/σ για την ενίσχυση αποτελεσματικότητας στο Δημόσιο
Κατά πλειοψηφία, μόνο από τη ΝΔ, ψηφίσθηκε επί της αρχής και το σύνολο το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών «Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση τ...