Ανδρουλάκης: Η υπονόμευση του ΕΣΥ συγκαταλέγεται στις προτεραιότητες της ΝΔ
«Η ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας είναι κοινωνική αναγκαιότητα στη χώρα μας. Όμως η Νέα Δημοκρατία έχει άλλες προτεραιότητες. Όπως είδαμε με τον πρόσφατο νόμο, η υπονόμευση...