Γνωστοποιήθηκαν σήμερα από την ΕΛΣΤΑΤ στοιχεία που αφορούν τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ). Τα στοιχεία περιλαμβάνουν τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ειδικά Νηπιαγωγεία- Ειδικά Δημοτικά) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ειδικά Γυμνάσια- Ειδικά Λύκεια- Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια- Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης/ΕΕΕΕΚ).
Σε 297 ανήλθαν οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης το σχολικό έτος 2017/18, έναντι 296 το σχολικό έτος 2016/2017. Οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αυξήθηκαν, φτάνοντας τις 188 έναντι 161 το σχολικό έτος 2016/2017.
Επίσης στα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ περιλαμβάνονται και τα εξής:
- Το διδακτικό προσωπικό αυξήθηκε κατά 12,9% στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και κατά 3,6% στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το σχολικό έτος 2017/2018 σε σχέση με το σχολικό έτος 2016/2017.
- Οι εγγεγραμμένοι μαθητές παρουσίασαν αύξηση κατά 3,2% στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και κατά 6,5% στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από το σύνολο των εγγεγραμμένων μαθητών, 67% ήταν οι άρρενες μαθητές και 33% οι θήλεις.
- Η επικρατέστερη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη των εγγεγραμμένων μαθητών ήταν η νοητική υστέρηση (ποσοστό 35,6%) και η αμέσως επόμενη ήταν ο αυτισμός (ποσοστό 30,6%).
- Η αναλογία του διδακτικού προσωπικού προς τους μαθητές ήταν 1 εκπαιδευτικός για 2,69 μαθητές το σχολικό έτος 2017/2018, Η αναλογία αυτή ήταν 1 προς 2,76 για το σχολικό έτος 2016/2017.
- Η περιφέρεια Αττικής συγκέντρωσε το 34,6% του σχολικού πληθυσμού των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Χώρας. Ακολούθησε η περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας που συγκέντρωσε το 17%.