TECHin

Wοrkplace: Το μέλλον της επικοινωνίας στο γραφείο έρχεται από το Facebook


Αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς η χρήση της εφαρμογής chat, Workplace από το Facebook.

To Workplace είναι σαν μια ιδιωτική έκδοση του Facebook για υπαλλήλους μιας επιχείρησης

Περισσότερες από 30.000 εταιρίες χρησιμοποιούν την επικοινωνία επιχειρήσεων Workplace. Το Facebook έχει στα σκαριά μια εφαρμογή chat, για το Workplace, στην επιφάνεια εργασίας και σχεδιάζει να προσθέσει σύντομα την υποστήριξη ομαδικών βιντεοκλήσεων.

Το κέρδος δεν αποτελεί αυτοσκοπό, προς το παρόν, της εφαρμογής, ωστόσο η ταχύτατη εξάπλωση του προϊόντος θα τρομάζει τους ανταγωνιστές όπως η Microsoft και η Slack.

Ο τεχνολογικός τιτάνας του Ζούκερμπερκ, έχει γίνει, αθόρυβα, μια σημαντική δύναμη στην ανταγωνιστικότατη αγορά λογισμικού επιχειρήσεων που σήμερα κυριαρχείται από την παλιά στο χώρο, Microsoft και τη νεότερη Slack.

Το εργαλείο επικοινωνίας του δημοφιλέστερου social media για επιχειρήσεις, χρησιμοποιείται πλέον από 30.000 επιχειρήσεις, ενώ πριν λίγους μήνες ήταν μόλις 14.000. Το Facebook ανακοίνωσε επίσης μια εφαρμογή για το Workplace στην επιφάνεια εργασίας και σχεδιάζει να προσθέσει, εν καιρώ, υποστήριξη για ομαδικών βιντεοκλήσεων.

Κατά το πρώτο έτος της, η Workplace κατάφερε να συνεργαστεί με ένα πλήθος επιχειρήσεων όπως τα Starbucks, το Delta, το Lyft, το Spotify, η Heineken, ενώ πρόσφατα συμφώνησε και με την Walmart, η οποία είναι η επιχείρηση με τους περισσότερους εργαζόμενους στον κόσμο.

Σε συνέντευξη του στο Business Insider, ο product manager της εταιρίας, Simon Cross, δήλωσε πως αυτά τα ονόματα προσδίδουν τεράστια αξιοπιστία στο προϊόν και πολλές άλλες εταιρείες μαθαίνουν από εμάς".

Το Workplace χρησιμοποιείται σήμερα σε 79 γλώσσες, από ανθρώπους όλων των ηπείρων. Το Facebook βρίσκεται στη διαδικασία ταχείας επέκτασης των δυνατοτήτων, με ανοικτές θέσεις εργασίας για τους διευθυντές ανάπτυξης και τους πωλητές.  

Δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί πόσες επιχειρήσεις πληρώνουν για την υπηρεσία, η οποία χρεώνει τον χρήστη ανά μήνα. Το Facebook ξεκίνησε πρόσφατα να χρεώνει εταιρείες που επιλέγουν να πληρώνουν για τα χαρακτηριστικα της διαχείρισης μεγαλύτερων εργασιακών δυνατοτήτων, όπως η διάδραση με τους συνεργάτες.

Υπάρχει επίσης ασάφεια, σχετικά με τον βαθμό χρήσης του Workplace στους 30.000 οργανισμούς που έχουν υπογράψει μέχρι στιγμής. Αυτός ο αριθμός περιλαμβάνει εταιρείες που ενδέχεται να μην έχουν αναπτύξει ην εφαρμογή σε όλους τους υπαλλήλους τους, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Facebook. 

Το Slack,ισχυρίζεται πως έχει περισσότερους από δύο εκατομμύρια χρήστες και 50.000 ομάδες, αν και οι μεγάλες εταιρείες μπορούν να πληρώσουν για πολλαπλές ομάδες, ώστε να διαχωρίσουν τις τμήματα τους.

Σύμφωνα με το Cross, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της Workplace έναντι των ανταγωνιστών της, είναι ότι το Facebook δημιουργεί μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας και όχι μια εμπειρία βασισμένη στην συνομιλία. Ο χώρος εργασίας λειτουργεί όπως μια ιδιωτική έκδοση του Facebook, με τα γνωστά χαρακτηριστικά όπως ομάδες, ζωντανό βίντεο και εργαλεία που εστιάζουν περισσότερο στις επιχειρήσεις.

Σύμφωνα πάντα με δηλώσεις του Cross, το Facebook επικεντρώνεται στην προσέγγιση των ανθρώπων "πέρα από τον παραδοσιακό τρόπο", όπως για παράδειγμα οι barista των Starbucks  ή ο υπάλληλος της Walmart, οι οποίοι μπορεί να μην έχουν άλλο τρόπο να δουν τι συμβαίνει στην επιχείρηση τους γενικότερα.

Η αύξηση του αριθμού των χρηστών του Worklplace από ένα μεγάλο αριθμό οργανισμό είναι καλό για το επιχειρηματικό μοντέλο pay-per-user του Facebook, αλλά ο Cross τόνισε ότι η κεδροσκοπία δεν αποτελεί προτεραιότητα αυτή τη στιγμή.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις