AUTOin

Το Koenigsegg Jesko Absolut προσφέρει 1.600 ίππους


Το Koenigsegg Jesko Absolut παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής εκδήλωσης από τη Γενεύη τον Μάρτιο. Είναι το γρηγορότερο μοντέλο της μάρκας Koenigsegg που κατασκευάσθηκε μέχρι τώρα.

Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του Jesko Absolut και της βασικής εκδοσης Jesko έκδοσης που παρουσιάστηκε το 2019.

«Το Jesko Absolut με τον ιδιαίτερα χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (0,278 Cd), σε συνδυασμό με τα υψηλής ταχύτητας χαρακτηριστικά τη βελτιωμένη σταθερότητα, τα καθημερινά χαρακτηριστικά οδήγησης και τον χώρο αποσκευών, είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που κάνει ρεκόρ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της σουηδικής μάρκας Christian von Koenigsegg.

Κάθε επιφανειακό στοιχείο στο Koenigsegg Jesko Absolut έχει κατασκευαστεί σκόπιμα για να μειώσει την αντίσταση του αέρα όταν κινείται, αυξάνοντας παράλληλα τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Το Koenigsegg Jesko Absolut έχει τιμή συντελεστή οπισθέλκουσας μόνο 0,278 Cd. Η χαμηλή έλξη σε συνδυασμό με μια μετωπική περιοχή 1,88 m2 σε συνδυασμό με ένα επίπεδο ισχύος τουλάχιστον 1.600 ίππων, καθιστούν το Jesko Absolut προοριζόμενο να επιτύχει υψηλότερες ταχύτητες από οποιοδήποτε Koenigsegg ή οποιοδήποτε άλλο πλήρως ομόλογο αυτοκίνητο πριν από αυτό, ανακοίνωσε η μάρκα.

Ο εξορθολογισμός της εμφάνισης του Koenigsegg Jesko Absolut και η έλλειψη μιας τεράστιας αεροτομής, δίνει στο Jesko Absolut μια κομψή εμφάνιση. Τα δύο πτερύγια που αντικαθιστούν το πίσω σπόιλερ εμπνέονται από τα μαχητικά F-15 που έρχονται εξοπλισμένα με παρόμοιους και εικονικούς διπλούς κάθετους σταθεροποιητές.

Τα δύο όρθια δίδυμα πτερύγια δίνουν στο Koenigsegg Jesko Absolut τη δυνατότητα να κατανέμει τη ροή αέρα στο πίσω άκρο, γεγονός που σταθεροποιεί το Jesko Absolut σε υψηλές ταχύτητες και μειώνει επίσης τη συνολική αντίσταση. Ακόμη και το κύριο σώμα του Jesko Absolut μοιάζει με την άτρακτο ενός μαχητικού αεροσκάφους, με την επιμήκη πίσω κουκούλα του.

Στην καρδιά του Koenigsegg Jesko Absolut βρίσκεται ο κινητήρας V8 με διπλό στροβιλοσυμπιεστή εφοδιασμένος με στροφαλοφόρο άξονα 180 μοιρών που επιτρέπει όριο στροφών 8,500 σαλ.

Η απόδοση του φθάνει τους 1.600 ίππους όταν λειτουργεί με καύσιμο E85. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων Light Speed Transmission (LST) που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων σε σχεδόν μηδενικό χρόνο από οποιαδήποτε ταχύτητα σε οποιαδήποτε άλλη ταχύτητα - ανεξάρτητα από το πόσες ταχύτητες παραλείπονται, αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση.

Η Ultimate Power On Demand (UPOD) -μια προγνωστική τεχνολογία αλλαγής ταχυτήτων εξασφαλίζει άμεση, παραγωγική ισχύ και πάντα διαθέσιμη στη σωστή ταχύτητα για μέγιστη επιτάχυνση, αποτελεί μέρος της στρατηγικής ελέγχου για LST.

Και οι δύο εκδόσεις του Jesko μπορούν να φτάσουν σε αναλογία βάρους προς ισχύ 1:1.

Διαβάστε επίσης