TECHin

Το Facebook ρίχνεται στη μάχη του online shopping


Με το κινητό τηλέφωνο το πιο συγχρονο "όπλο" για τον τομέα της διαφήμισης και το online shopping να ανταγωνίζεται πλέον τις αγορές σε φυσικά κατασατήματα, το Facebooκ δεν θα μπορούσε να παραμείνει θεατής. Η δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αποφάσισε να καθιερωθεί και ως εφαρμογή πωλήσεων! Η εταιρία πιστεύει πως μπορεί να παίξει στρατηγικό ρόλο στον κόσμο του shopping, βοηθώντας τους χρήστες να ανακαλύψουν νέα προϊόντα και να αγοράσουν αυτά που επιθυμούν.

Ο Martin Barthel, ο επικεφαλής εμπορικής και διαφημιστικής στρατηγικής του facebook, δήλωσε πως κατά κάποιο τρόπο το δημοφιλές social media μπορεί να γίνει μια ηλεκτρονική βιτρίνα.

Φυσικά το Facebook έχει να ανταγωνιστεί σε αυτό το επίπεδο την Google και την Amazon, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι κάνουν έρευνες αγοράς στα εν λόγω και φυσικά η Amazon έχει μια τεράστια ιστορία στο online shopping.

Στο Facebook θεωρούν πως ο κόσμος περνάει πάρα πολλές ώρες στην εφαρμογή, έτσι λοιπόν θα μπορούσαν να προσελκύσουν εταιρίες να διαφημίσουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους μεσώ αυτής, λόγω της τεράστιας επισκεψιμότητας της.

Ο  Graham Mudd, διευθυντής μάρκετινγκ του Facebook, είπε πως θέλουν να πρωτοστατήσουν σε μια νέα μορφή αγοράς και δεν θέλουν άπλα να είναι ακόλουθοι σε αυτή την κούρσα. Σύμφωνα με έρευνες, το καταναλωτικό κοινό βασίζεται όλο και περισσότερο στο Facebook και στο Instagram για την εύρεση και απόκτηση προϊόντων. Οι αγοραστές, μεσώ κινητού, στις ΗΠΑ δείχνουν να εμπνέονται για την αγορά προϊόντων από το Facebook και ακόμα περισσότερο από το instagram. 

Το κοινό δείχνει να χρησιμοποιεί περισσότερο την εφαρμογή στο κινητό για τις αγορές του, πάρα αυτή στον υπολογιστή. Για αυτό το λόγο, οι άνθρωποι του Facebook ετοιμάζουν νέα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να κυριαρχήσουν στο online shopping:

Διαφημιστικά Βίντεο:

Τα βίντεο δείχνουν να έλκουν περισσότερο στο διαδίκτυο. Για αυτό η εταιρία ετοιμάζει, σε συνεργασία με τους διαφημιζόμενους, βίντεο με ανάδραση του προϊόντος όχι άπλες εικόνες που αλλάζουν.

Overlays για διαφημίσεις:

Τα overlays για διαφημίσεις είναι η επόμενη κίνηση του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Όπερ μεθερμηνευόμενον εστί πως στις διαφημίσεις θα υπάρχουν πλέον και ταμπέλες τιμών, εκπτώσεων, άλλα και σχετικών προσφορών.

Στόχος η οικογένεια:

Τέλος οι πωλητές θα μπορούν να εντοπίζουν καταναλωτές στο facebook, βασιζόμενοι στο οικογενειακό περιβάλλον και όχι μόνο στο κάθε άτομο ξεχωριστά. Αυτή η τακτική έχει σαν στόχο να εμπνεύσει τα μέλη κάθε σπιτιού να αγοράσουν, όχι μόνο αυτά που οι ίδιοι επιθυμούν, άλλα και όσα έχουν ανάγκη οι υπόλοιποι στην οικογένεια.

Β.Δ