Πολιτική

Τη σιδηροδρομική γραμμή στη Τουρκία εκσυγχρονίζει η Siemens


Την πιο σύγχρονη τεχνολογία σηματοδότησης για την κύρια σιδηροδρομική γραμμή που καλύπτει περίπου 380 χιλιόμετρα από τη Σαμψούντα μέχρι το Καλίν αναμένεται να παρέχει η Siemens σε μια γραμμή που συνδέει το τουρκικό λιμάνι της Σαμψούντας στη Μαύρη Θάλασσα με το σιδηροδρομικό κόμβο του Καλίν στην Κεντρική Ανατολία.

Ο εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού σηματοδότησης επιτρέπει την αύξηση της μέγιστης ταχύτητας από τα 70 στα 120 km / h προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού μεταξύ Σαμψούντας και Καλίν από τις 9 στις 5 ώρες. H γραμμή έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία το 2017.

Η Siemens προμηθεύει τα ηλεκτρονικά συστήματα σύμπλεξης interlocking Trackguard Westrace, τις μηχανές αλλαγών (point machines), την τεχνολογία ισόπεδων διαβάσεων, την τεχνολογία επικοινωνίας, καθώς και το σύστημα ελέγχου των τρένων ETCS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών) Επιπέδου 1 για τη διαδρομή, η οποία εξυπηρετεί  31 σταθμούς. Η σύμβαση περιλαμβάνει επίσης τον εξοπλισμό του κέντρου ελέγχου λειτουργιών που βρίσκεται στη Σαμψούντα. 

Τα τελευταία χρόνια, η Siemens έχει ήδη εξοπλίσει πολλές γραμμές στην Τουρκία με τεχνολογία σηματοδότησης και ελέγχου λειτουργιών, για παράδειγμα τη Γραμμή 1 του μετρό της Κωνσταντινούπολης. Η επέκταση της γραμμής σε ένα συνολικό μήκος 25 χιλιομέτρων επίσης αυτοματοποιήθηκε από τη Siemens και λειτουργεί από το 2012. Στην κύρια σιδηροδρομική γραμμή μεταφοράς, η Siemens προμηθεύει την τεχνολογία σηματοδότησης ETCS για τα τμήματα της διαδρομής από την Bandirma (Πάνορμος) στη Menemen (Μενεμένη), καθώς και για μια από τις πιο σημαντικές γραμμές υψηλής ταχύτητας στην Τουρκία ανάμεσα στο βιομηχανικό κόμβο του Konya (Ικονίου) και την πρωτεύουσα Άγκυρα. Η Siemens παρείχε επίσης το σύνολο της τεχνολογίας σηματοδότησης και ελέγχου για τη Σήραγγα του Marmaray (Μαρμαρά), η οποία λειτουργεί από το 2013. Η σήραγγα αποτελεί τον πυρήνα ενός από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής κυκλοφορίας σε όλο τον κόσμο.

Περνάει κάτω από το Βόσπορο για να συνδέσει τις σιδηροδρομικές γραμμές της ευρωπαϊκής πλευράς με αυτές στην ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης.

Περίπου 150 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο μεταφέρονται στα 10.000 και πλέον χιλιομέτρων του τουρκικού σιδηροδρομικού δικτύου. Λιγότερο από το δέκα τοις εκατό του σιδηροδρομικού δικτύου διαθέτει διπλή γραμμή. Η Τουρκία, ως εκ τούτου, σχεδιάζει να αυξήσει την οικονομική παραγωγή της στις ράγες για να ενισχύσει τους τομείς των μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Με έργα όπως αυτό στο Mαρμαρά, την επέκταση των διαφόρων γραμμών υψηλής ταχύτητας και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών σταθμών, η τουρκική σιδηροδρομική εταιρεία έχει θέσει απτούς στόχους για τα επόμενα χρόνια. Το πενταετές σχέδιο περιλαμβάνει την επέκταση του συμβατικού σιδηροδρομικού δικτύου από τα 8.770 στα 10.556 χιλιόμετρα και το δίκτυο υψηλής ταχύτητας από τα 888 στα 2.496 χιλιόμετρα το 2018. Πρόκειται για επενδύσεις της τάξης των 20 δις ευρώ για την κατασκευή και την προμήθεια σιδηροδρομικής τεχνολογίας. 

 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις