Επιχειρήσεις

Τι αποζημίωση μπορεί να λάβουν οι επιβάτες από ακυρώσεις πτήσεων


Επιβάτες που πετούν από το Ελ. Βενιζέλος μπορούν να λάβουν ετησίως γύρω στα  330 ευρώ λόγω καθυστέρησης ή ακύρωσης μιας πτήσης τους.

Με το Καλοκαίρι να πλησιάζει και την αύξηση της κίνησης πτήσεων, οι αναλυτές της AirHelp έδωσαν στην δημοσιότητα τα προγνωστικά τους για την Καλοκαιρινή σεζόν, σύμφωνα με την οποία τουλάχιστον 70.000 επιβάτες που πετούν από και προς το Ελ. Βενιζέλος αναμένεται να έχουν καθυστέρηση, ακύρωση ή υπερκράτηση.

Ο Κανονισμός ΕΚ 261 από το 2004 είναι νόμος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών στον οποίο όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ πρέπει να συμμορφώνονται

Σύμφωνα με αυτόν τον Ευρωπαϊκό νόμο για την προστασία των επιβατών αερομεταφορών, κάθε επιβάτης δικαιούται ως και €600 αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή υπερκράτηση της θέσης του. Δεν είναι ποτέ αργά για να διεκδικήσετε τα δικαιώματά σας! Ο κάθε επιβάτης, που έτυχε να έχει άσχημη εμπειρία,  μπορεί να κάνει  αίτημα για αποζημίωση ως και 3 χρόνια πριν.

Υπάρχει περίπτωση οι επιβάτες να μην θυμούνται λεπτομερώς τα στοιχεία από προηγούμενες πτήσεις και γι αυτό υπάρχει και η υπηρεσία Inbox Scanner της AirHelp.

Όπως φαίνεται μέσα από τους κανονισμούς, ταξιδιώτες που έχουν βιώσει καθυστέρηση 3 ωρών και πλέον ώσπου να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους (λόγω καθυστέρησης, ακύρωσης ή υπερκράτηση της θέσης τους), και δεν έχουν ως αιτία ειδικές συνθήκες όπως ο καιρός και οι απεργίες στα αεροδρόμια κ.λ.π., έχουν νομικά κατοχυρωμένο δικαίωμα για αποζημίωση από τις αεροπορικές εταιρίες.