Επιχειρήσεις

Θετικό πρόσημο για τις πωλήσεις Μάιου της BMW


Ο Μάιος ήταν ένας θετικός μήνας για τις πωλήσεις του BMW Group, με τις παγκόσμιες παραδόσεις να αυξάνονται κατά 3,2% και αγγίζοντας συνολικά τα 210.563 πολυτελή οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce. Αυτό ανεβάζει τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας από την αρχή της χρονιάς στις 1.012.093 μονάδες, αύξηση 0,8% συγκριτικά με το πρώτο πεντάμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Η άνοδος επιτεύχθηκε παρά το ευμετάβλητο περιβάλλον σε αρκετές αγορές ανά τον κόσμο.

«Στο θετικό αποτέλεσμα, είναι εμφανές πόσο έχει συντελέσει το λανσάρισμα των νέων μοντέλων μας. Το Μάιο, για μία φορά ακόμα καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας υπερβαίνοντας το ποσοστό ανόδου της αγοράς, και να ενισχύσουμε το μερίδιό μας», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Μας ικανοποιεί ιδιαίτερα η εικόνα των νέων μας μοντέλων X, καθώς οι συνολικές πωλήσεις τους αυξήθηκαν πάνω από 30% τον 5ο μήνα της χρονιάς. Το ίδιο ανοδικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις του i3, καταγράφοντας αύξηση 40%. Αυτό μας βοήθησε να πετύχουμε ένα σημαντικό ορόσημο πωλήσεων το Μάιο, την παράδοση του 400.000ού ηλεκτροκίνητου οχήματος από το Νοέμβριο του 2013 που λανσαρίστηκε το i3», συνέχισε ο Nota.

Οι συνολικές πωλήσεις BMW αυξήθηκαν κατά 4,6% το Μάιο, με παραδόσεις 181.888 οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει τις συνολικές πωλήσεις της μάρκας από την αρχή της χρονιάς στις 872.367 / +1,6%. Τα νέα ή ανανεωμένα μοντέλα BMW X ήταν οι μεγαλύτεροι συντελεστές ανόδου, με τις συνολικές πωλήσεις της BMW X2 να αυξάνονται κατά 33,1% το Μάιο, ενώ οι πωλήσεις της BMW X3 αντίστοιχα κατά 88,4%. Οι παραδόσεις της BMW X4 σημείωσαν άλμα +92,5% ενώ η BMW X5 πέτυχε αύξηση 10,2%. Συνολικά, τα μοντέλα BMW X συγκέντρωσαν το 45,3% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας το Μάιο, με 82.425 παραδόσεις σε όλο τον κόσμο, αύξηση 30,3% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι.

Το Μάιο, οι αθροιστικές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων του BMW Group ξεπέρασαν τις 400.000 με συνολικές παραδόσεις 406.756 πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων από το Νοέμβριο του 2013 που κυκλοφόρησε το πρωτοποριακό BMW i3. Πεντέμισι χρόνια μετά το λανσάρισμά του, η ζήτηση για το θρυλικό BMW i3 εξακολουθεί να αυξάνεται με τις παγκόσμιες πωλήσεις το Μάιο να κερδίζουν +40,0%. Οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων του BMW Group αυξήθηκαν κατά 9,8% το Μάιο, καθώς οι πελάτες δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων. Οι παραδόσεις της plug-in υβριδικής BMW Σειράς 2 Active Tourer* τετραπλασιάστηκαν το Μάιο, ενώ οι πωλήσεις της ηλεκτροκίνητης BMW Σειράς 5* αυξήθηκαν κατά 40,4%. Οι πωλήσεις του plug-in υβριδικού MINI Cooper S E Countryman ALL4* το μήνα αυτό ήταν σχεδόν τρεις φορές υψηλότερες από τον περσινό Μάιο. Μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, το BMW Group θα έχει λανσάρει δέκα νέα ή ανανεωμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ενώ μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς, η εταιρία εκτιμά ότι θα έχει συνολικά μισό εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα στο δρόμο.

Σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία, και με την εταιρία να παραμένει επικεντρωμένη στην κερδοφορία, οι πωλήσεις MINI μειώθηκαν συγκριτικά με πέρσι. Οι παραδόσεις από την αρχή της χρονιάς μέχρι σήμερα μειώθηκαν κατά 137.698 (-4,0%), ενώ το Μάιο η μείωση ήταν 5,1% στις 28.255 μονάδες. Η διαθεσιμότητα μοντέλων MINI ήταν χαμηλότερη από όσο συνήθως το Μάιο, λόγω της προγραμματισμένης διακοπής λειτουργίας 4 εβδομάδων στο Εργοστάσιο της Οξφόρδης που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο αντί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Συνεχίζονται οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα του νέου, πλήρως ηλεκτρικού MINI αργότερα μέσα στη χρονιά, ενός μοντέλου που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Μ. Βρετανίας.

Η εικόνα πωλήσεων της BMW Motorrad παραμένει ισχυρή, με τις παραδόσεις από την αρχή της χρονιάς να σημειώνουν αύξηση 7,1% (74.958). Το Μάιο, συνολικά 17.944 (+5,2%) πολυτελείς μοτοσικλέτες και maxi scooters της BMW Motorrad παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Πωλήσεις ανά περιοχή

Παρά τις ποικίλες αντιξοότητες που επηρεάζουν αυτή τη στιγμή τη βιομηχανία αυτοκινήτου, η BMW κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της και στις τρεις μεγαλύτερες αγορές της το μήνα Μάιο. Σημαντική άνοδος σημειώθηκε στην Κίνα και τη Γερμανία, κάτι που αύξησε το μερίδιο της μάρκας στην εγχώρια αγορά, ενώ η BMW συνέχισε να πηγαίνει ενάντια στο ρεύμα στις ΗΠΑ, καταφέρνοντας και πάλι να αυξήσει τις πωλήσεις της. Εν μέσω του συνεχιζόμενου ανταγωνισμού και του ευμετάβλητου περιβάλλοντος της παγκόσμιας αγοράς, το BMW Group προσδοκά να πετύχει αύξηση πωλήσεων το 2019. Η εταιρία παραμένει υπέρμαχος μιας στρατηγικής, που δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία έναντι του όγκου πωλήσεων.