Επιχείρηση ανεύρεσης δύο ατόμων που χάθηκαν στο Άγιο Όρος πραγματοποιεί από το πρωί η Πυροσβεστική. Η υπηρεσία ειδοποιήθηκε περίπου στις 6 το πρωί για τον αποπροσανατολισμό δύο ατόμων και στο σημείο έχουν ήδη μεταβεί 8 πυροσβέστες με μέλη της Ορειβατικής Ομάδας Έρευνας - Διάσωσης (Ο.Ο.Ε.Δ.) της 2ης ΕΜΑΚ.
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...