Πρόστιμο ύψους 3.000 ευρώ επέβαλε η Αστυνομία σε ιδιοκτήτη καφέ-μπαρ στην περιοχή του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού.
Το πρόστιμο επιβλήθηκε γιατί έξω από το κατάστημα παρατηρήθηκε συνωστισμός.
Πρόστιμο ύψους 3.000 ευρώ επέβαλε η Αστυνομία σε ιδιοκτήτη καφέ-μπαρ στην περιοχή του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού.
Το πρόστιμο επιβλήθηκε γιατί έξω από το κατάστημα παρατηρήθηκε συνωστισμός.
Πολλοί εργοδότες που ζητούν επιστροφή στην καθημερινή εργασία στο γραφείο επικαλούνται την παραγωγικότητα, τη συνεργασία και την εταιρική κουλτούρα. Όμως, σειρά ερευνών δείχνει ότι ...