Από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου και σε συνέχεια των τελευταίων εξελίξεων της πανδημίας COVID-19 στην Ελλάδα, η Tekmon γνωστοποιεί πως προσφέρει χωρίς κόστος την τεχνολογία μαζικής ειδοποίησης που έχει αναπτύξει σε οργανισμούς της χώρας που μπορεί να επωφεληθούν από τη χρήση της για να διαχειριστούν τις έκτακτες επικοινωνίες με τους εργαζομένους και άλλους συνεργάτες τους σε σχέση με τον COVID-19.
Πρόκειται για μια τεχνολογία παρόμοιας λογικής με αυτή του 112 της Πολιτικής Προστασίας, ειδικά σχεδιασμένη για τις ανάγκες ιδιωτικών εταιρειών και φορέων. Χρήστες της είναι ήδη σημαντικοί οργανισμοί της χώρας, όπως η LAMDA Development, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Fraport Greece, το Αμερικάνικο Κολέγιο Θεσσαλονίκης κ.ά. που την έχουν εμπιστευτεί για να διαχειρίζονται τις έκτακτες επικοινωνίες τους.
Η λειτουργία της πλατφόρμας, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, είναι πολύ απλή. Μέσα σε λιγότερο από 60 λεπτά και χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις κάποιος μπορεί να ανεβάσει τα στοιχεία επικοινωνίας των ανθρώπων που θέλει να επικοινωνεί, να τα ομαδοποιήσει για πιο στοχευμένη διαχείριση και να δημιουργήσει σενάρια ενημερώσεων με συγκεκριμένες πληροφορίες και οδηγίες έτοιμα για αποστολή ανά πάσα στιγμή.
Όταν χρειαστεί να ενεργοποιηθεί ένα σενάριο, το μόνο που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να το επιλέξει και να πατήσει αποστολή. Το σύστημα αναλαμβάνει να στείλει τις πληροφορίες σε δεκάδες, εκατοντάδες ή και χιλιάδες άτομα μέσω διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας (SMS, e-mails και τηλεφωνικές κλήσεις). Οι επικοινωνίες μπορεί να είναι αμφίδρομες - δηλαδή εκτός από την αποστολή, ο αποδέκτης έχει τη δυνατότητα να απαντήσει στην εκάστοτε ειδοποίηση και η απάντησή του να καταγραφεί. Ανάλογα με το σενάριο και σύμφωνα με τις επιθυμίες του οργανισμού, οι επικοινωνίες μπορεί να κλιμακώνονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται η ταχύτερη ή η οικονομικότερη μέθοδος.
Κρίσιμα περιστατικά, όπως ακραία καιρικά φαινόμενα, δυσλειτουργία συστημάτων ΙΤ, απεργίες, επείγοντα ιατρικά συμβάντα κ.ά., μπορεί να έχουν αντίκτυπο στην επιχειρησιακή λειτουργία των οργανισμών, να διασπάσουν την εφοδιαστική αλυσίδα και να απειλήσουν την ασφάλεια των εργαζομένων τους. Σε τέτοιες περιπτώσεις η ανάγκη για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση είναι κρίσιμης σημασίας, και επιτυγχάνεται στον ελάχιστο δυνατό χρόνο με την τεχνολογία μαζικής ειδοποίησης της Tekmon.
Ο Νικόλαος Ζήνας, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας δήλωσε σχετικά με την πρωτοβουλία: «Συναισθανόμενοι την ατομική και συλλογική ευθύνη που καλούμαστε να αναλάβουμε αυτές τις δύσκολες στιγμές, αποφασίσαμε να ανοίξουμε την πρόσβαση στην πλατφόρμα σε όσες εταιρείες και φορείς της χώρας το επιθυμούν. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις διοικήσεις να επικοινωνούν γρήγορα και αποτελεσματικά με τους ανθρώπους τους για κρίσιμα θέματα που αφορούν την υγεία και ασφάλειά τους».