Επιχειρήσεις

Τα κρυφά κόστη των ψηφιακών προϊόντων για τις ασφαλιστικές


Στην Ελλάδα τι θα κάνουν οι ασφαλισιτκές, θα τα περάσουν στον πελάτη;

Ενώ, ο κόσμος της ψηφιοποίησης δίνει την ευκαιρία στις ασφαλιστικές να φτιάξουν νέα προϊόντα που ενδιαφέρουν πραγματικά τους πελάτες, η διακράτηση των δεδομένων μπορεί να αποβεί υπερβολικά ακριβή, σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό για τα δεδομένα σύμφωνα με την Marketforce.

Την ίδια στιγμή οι ασφαλιστικές πρέπει να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις και πιθανά να μπορούν να βρουν λύσεις outscourcing παρά in-house.

Σύμφωνα με τον CEO της LV η μεγαλύτερη ανησυχία είναι το ότι οι «ασφαλιστές δείχνουν να είναι ικανοποιημένοι με τον εαυτό τους» σε σχέση με τις μεταρρυθμίσεις που πρέπει να υλοποιηθούν και τις προσαρμογές στα επιχειρηματικά μοντέλα.

Οι παραδοσιακοί παίκτες της αγοράς δείχνουν αφοσιωμένοι με τις ανανεώσεις των συμβολαίων και τις τιμές και αυτό θα δώσει πιθανά την ευκαιρία σε νέους παίκτες να εισβάλλουν την αγορά προκαλώντας διάσπαση.

Είναι πολύ δύσκολο ο ίδιος δηλώνει οι μεγάλοι παραδοσιακοί παίκτες να δείξουν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι με τα όσα κάνουν και να πουν θα αλλάξουν τρόπο σκέψης.

Στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας δε, αυτή την στιγμή κάτι τέτοιο ούτε περνά από το «μυαλό» ούτε έχει ανακοινωθεί τουλάχιστον υποτυπωδώς. Παρατηρείται μπαράζ ανακοινώσεων για επιτυχίες και βραβεύσεις ψηφιακών προϊόντων ενίοτε και χωρίς να έχουν δοκιμαστεί και χωρίς μάλλον να λογαριάζονται τα «έξτρα» το οποίον σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα θα τα περάσουν τα κόστη στον καταναλωτή.

Ελενα Ερμείδου
 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις