Επιχειρήσεις

Συμμαχία Αldi - Instacart απέναντι σε Amazon και Lidl


Τη συμμαχία της με την Instacart ανακοίνωσε η γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Aldi, για την διανομή φρούτων και λαχανικών στα σπίτια των καταναλωτών σε τρεις πόλεις των ΗΠΑ. Η κίνηση της Aldi γίνεται σε μια στιγμή που έχει ξεσπάσει «πόλεμος τιμών» ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες super market στις ΗΠΑ. Η γερμανική Lidl έχει αρχίσει να ανοίγει καταστήματα στη χώρα και η Amazon ανακοίνωσε τον Ιούνιο ότι θα εξαγοράσει την Whole Food Markets.

Σύμφωνα με το Reuters, η Aldi θα ξεκινήσει το πιλοτικό πρόγραμμα στο τέλος του μήνα στο Λος Άντζελες, στην Ατλάντα και στο Ντάλας, με την προοπτική μελλοντικής επέκτασης.

Η γερμανική εταιρεία δεν προσφέρει στους καταναλωτές την επιλογή να ψωνίζουν διαδικτυακά και η συνεργασία είναι ένας τρόπος να ελέγξει την ζήτηση για παραγγελίες μέσω διαδικτύου, δήλωσε ο αντιπρόεδρος Scott Patton στο Reuters.

«Η παραγγελία ειδών παντοπωλείου μέσω διαδικτύου είναι ένα σχετικό μικρό κομμάτι της αγοράς αλλά συνεχίζει να αυξάνεται» σημείωσε ο κ. Patton.

Mια έκθεση του Food Marketing Institute και της Nielsen τον Ιανουάριο υπολόγισε ότι οι δαπάνες για διαδικτυακές παραγγελίες φρούτων και λαχανικών την περίοδο 2016-2025 θα αυξηθούν από το 4,3% των συνολικών πωλήσεων τροφίμων και αναψυκτικών στις ΗΠΑ στο 20% ή πάνω από 100 δισ. δολάρια.