AUTOin

SUV και ηλεκτροκίνηση αλλάζουν το χάρτη της αυτοκίνησης στη Γερμανία


Είναι γνωστό σε όλους ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας όλα τα προηγούμενα χρόνια έχει επενδύσει σε εκδόσεις sedans και hatchbacks. Ακόμη και τώρα συνεχίζει να επενδύει σε αυτές τις δύο κατηγορίες, παρά το γεγονός ότι κάθε χρόνο όλο και περισσότερο αυξάνεται το ποσοστό των πωλήσεων για αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου.

Έτσι η ζήτηση για SUV που αρχικά ξεκίνησε στην Αμερική έχει εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο. Αυτό και μόνο το γεγονός αλλάζει τις ισορροπίες.

Σε αριθμούς, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, στη BMW οι πωλήσεις SUV αντιπροσωπεύουν το 44% του συνόλου των παγκόσμιων παραδόσεων, από το 24% που ήταν πριν από μια δεκαετία. Η τάση είναι παρόμοια στην Audi, η οποία εξάγει τα SUV κυρίως στο Μεξικό, την Ουγγαρία και τη Σλοβακία. Την ίδια τάση παρουσιάζει και η Mercedes.

Σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας απασχολούν περίπου 830.000 εργαζόμενους και οι πωλήσεις των νέων μοντέλων είναι αυτή που κρίνει τις επενδύσεις ή τις περικοπές που θα πρέπει να γίνουν. Φυσικά στα επόμενα χρόνια θα υπάρξουν νέες μεγάλες αλλαγές. Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση θα αλλάξει το χάρτη του αυτοκινήτου, αλλά και τις ισορροπίες κυρίως ως προς το έμψυχο δυναμικό, αφού ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαρτίζεται από πολύ λιγότερα εξαρτήματα και ανταλλακτικά.

Διαβάστε επίσης