«Πρόοδο» και ανάκτηση εμπιστοσύνης με την Ελλάδα διαπιστώνει ο Φινλανδός υπουργός Οικονομικών, Αλεξάντερ Στουμπ. Προσερχόμενος στη συνεδριάση του Eurogroup, δήλωσε πως από το περασμένο καλοκαίρι έχει σημειωθεί πρόοδος και έχει ανακτηθεί η εμπιστοσύνη. Σχετικά με την πρώτη αξιολόγηση, σημείωσε πως υπάρχει ακόμα «πολλή δουλειά» αλλά «βρισκόμαστε εντός του χρονικού πλαισίου». «Μέσα στις επόμενες εβδομάδες ελπίζω πως θα λάβουμε το πράσινο φως από τους θεσμούς για την πρώτη αξιολόγηση. Δεν θα γίνει αύριο αυτό ούτε την επόμενη εβδομάδα αλλά σίγουρα τις επόμενες εβδομάδες», ανέφερε ο κ. Στουμπ.
TECHin
Κινέζικα AI μοντέλα εφάμιλλα των OpenAI και Anthropic... σε κλάσμα του κόστους!
Τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα πρόκλησηαντιμετωπίζουν οι αμερικανικοί γίγαντες της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς μια νέα γενιά κινεζικών μοντέλων AI πλησιάζει πάρα πολύ τις επιδόσεις των ...