Τον στρατηγικό σχεδιασμό και το repositioning της αλυσίδας Diet Watchers ανέλαβε και ολοκλήρωσε με επιτυχία η Stirixis Group στην Σαουδική Αραβία, προχωρώντας στο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και branding των σημείων λιανικής, λαμβάνοντας υπόψη τα ειδικά λειτουργικά χαρακτηριστικά που συνδέονται με την αραβική κουλτούρα. Παράλληλα, επέβλεψε τους διαγωνισμούς προμηθειών για τη συνολική κατασκευή που πραγματοποιήθηκε από το στρατηγικό μας εταίρο Infadiah στη Σαουδική Αραβίας.
Κύριος στόχος του έργου ήταν να επανατοποθετηθεί η μάρκα ως σύγχρονη, με "αυτοπεποίθηση" και υψηλής αξίας επιλογή, να αναβαθμίσει την εμπειρία του πελάτη και να ενισχύσει την πιστότητά του. Περαιτέρω, να παρέχει ενιαία εικόνα της μάρκας στα σημεία λιανικής και τις κλινικές, να λύσει ζητήματα λειτουργικότητας και merchandising, να αυξήσει την προβολή καθώς και να περιλάβει τεχνολογικό εξοπλισμό για τα logistics της αλυσίδας.
Η Diet Watchers είναι το top-of-mind κέντρων διατροφολογίας στο Βασίλειο της Σ. Αραβίας (KSA), διαθέτοντας μια αλυσίδα 7 καταστημάτων λιανικής πώλησης και 4 κλινικών για την παροχή τροφίμων διατροφής σε 3.000+ εγγεγραμμένους πελάτες. H Diet Watchers επιδίωκε να επαναπροσδιορίσει την αλυσίδα λιανικής της με μια νέα ισχυρή ταυτότητα που να είναι εύκολα προσαρμόσιμη και να διατηρεί ένα σύστημα υψηλής απόδοσης.
Η STIRIXIS, προσεγγίζοντας το έργο ολιστικά, ξεκίνησε από τον στρατηγικό σχεδιασμό και το repositioning της μάρκας, προχωρώντας στο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και branding των σημείων λιανικής, λαμβάνοντας υπόψη τα ειδικά λειτουργικά χαρακτηριστικά που συνδέονται με την αραβική κουλτούρα. Παράλληλα, επέβλεψε τους διαγωνισμούς προμηθειών για τη συνολική κατασκευή που πραγματοποιήθηκε από το στρατηγικό μας εταίρο Infadiah στη Σαουδική Αραβίας.
Αισθητικά, σημείο έμπνευσης ήταν το λογότυπο της μάρκας με τις καμπύλες γραμμές του που υποδηλώνουν ηρεμία και φροντίδα. Έτσι, η όλη ιδέα του σχεδιασμού βασίζεται σε καμπύλες επιφάνειες για τους τοίχους και τα επιμέρους στοιχεία, δημιουργώντας μια συνεχή διαδρομή του πελάτη στο χώρο. Περαιτέρω, το brand essence της μάρκας αναδεικνύεται μέσω των υψηλής ποιότητας υλικών, όπως δάπεδο από ξύλο βελανιδιάς, λευκή λάκα στις επιφάνειες, κρεμαστά φωτιστικά χαλκού. Όλα αυτά, μαζί με τα στοιχεία της τεχνολογίας και τα σύγχρονα αξεσουάρ που χρησιμοποιήθηκαν, προβάλλουν την καινοτόμο προσέγγιση της εταιρείας.
Επί του παρόντος, δύο καταστήματα λιανικής πώλησης και μία κλινική Diet Watchers, έχουν επαναλειτουργήσει με το νέο concept. Το έργο είναι υπό συνεχή ανάπτυξη για την παροχή ενιαίας ταυτότητας σε όλα τα σημεία της και τη δημιουργία νέων καταστημάτων/κλινικών - σε άλλες περιοχές της Σ. Αραβίας, επιβεβαιώνοντας την επιτυχή επιλογή της Diet Watchers να συμπεριληφθεί στη λίστα των πολυεθνικών πελατών της Stirixis.