Πολιτική

Στα δικαστήρια στέλνουν το Υπουργείο οι νοσηλευτές για την προκλητική διαφήμιση


Εξώδικο τόσο στο Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας όσο και στον Υπουργό Υγείας έστειλε η Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος με αφορμή την προκλητική όπως την χαρακτηρίζουν διαφήμιση που δημιουργήθηκε και προβάλλεται για λογαριασμό του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το εξώδικο, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αιμοδοσίας – 14 Ιουνίου, δημιουργήθηκε και προβάλλεται ήδη για λογαριασμό του ΕΚΕΑ και κατ’ εντολή του διαφημιστικό σποτ, το οποίο έχει αλματώδη και ραγδαία διάδοση και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις ιστοσελίδες ανάρτησης βίντεο (youtube) και είναι αναρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΚΕΑ στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://ekea.gr, στην κατηγορία «Νέα» με τίτλο: «Τώρα μπορείς και εσύ να γίνεις ήρωας»

Στο σποτ, όμως εμφανίζεται ένα γιατρός που κάνει καρδιοπνευμονική ανάταξη- απινίδωση με την «αρωγή» δύο Νοσηλευτριών, οι οποίες έχουν προκλητική εμφάνιση αλλά και στη συνέχεια, όπως αναφέρει η εξώδικος δήλωση,  θωπεύουν τον γιατρό και  τον απαλλάσσουν από το (περιττό) «βάρος» του στηθοσκοπίου και γενικώς τον κοιτούν με λάγνο ύφος, όλο υποσχέσεις για την «ανταμοιβή» που του αξίζει, λόγω του ότι έσωσε μια ανθρώπινη ζωή, ενώ εκείνος ήδη λύνει τη γραβάτα του. Όπως επισημαίνει η εξώδικος δήλωση, η εμφάνιση των Νοσηλευτριών είναι όμοια με την εμφάνιση πρωταγωνιστριών ερωτικού περιεχομένου- ανοικτά τα πάνω κουμπιά της νοσηλευτικής ρόμπας, εσώρουχα σε κοινή θέα, κόκκινες γόβες, μαλλιά και μακιγιάζ έντονο κλπ- ενώ η αφήγηση με παρόμοιο ύφος και η αναφορά της φράσης «μπορεί να μην έγινες γιατρός, όπως σου έλεγε η μαμά» , σε συνδυασμό με το γεμάτο φθόνο βλέμμα του πρωταγωνιστή ολοκληρώνουν την εικόνα της φτήνιας και της χαμηλής αισθητικής.

Όλο αυτό προσβάλει κατάφορα το θεσμό των νοσηλευτών οι οποίοι όπως επισημαίνει η Ένωση εργάζονται με πενιχρούς μισθούς και κάτω από αντίξοες συνθήκες για την καλύτερη φροντίδα και στήριξη των ασθενών.
Και σαν να μη φτάνει αυτό, λάδι στη φωτιά έριξε η πρόεδρος του ΕΚΕΑ η οποία βγήκε σε τηλεοπτική εκπομπή και υποστήριξε την ποιότητα και την επιτυχία του σποτ, κάνοντας λόγο για «προβολή ενός προτύπου επιτυχημένου άνδρα που είναι στη φαντασία του πρωταγωνιστή» για «φρέσκια ματιά με στόχο την προσέγγιση των νέων» και για «σάτιρα» που πρέπει να αντιμετωπίζεται με «χιούμορ και ανεκτικότητα».

Ωστόσο, η Ένωση Νοσηλευτών, κάνει λόγο για τη σπίλωση ενός ολόκληρου κλάδου στο βωμό της δημιουργίας εντυπώσεων και «ντόρου» υπό τη δήθεν επίφαση της προώθησης της εθελοντικής αιμοδοσίας

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις