Ελλάδα

Σπίρτζης: Άθλια αντιμετώπιση της Ryanair σε 201 ταλαιπωρημένους επιβάτες


Από το βράδυ της Παρασκευής βρίσκονται στην Ρουμανία χωρίς νερό και τροφή, οι 201 επιβάτες της πτήσης Λονδίνο - Θεσσαλονίκη, καθώς η αεροπορική εταιρία Ryanair τους είχε αφήσει στο αεροδρόμιο της Τιμισοάρα γιατί δεν κατάφερε να προσγειωθεί σε αυτό της Θεσσαλονίκης, εξαιτίας της κακοκαιρίας. Μετά από κινητοποίηση του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, βρέθηκε λύση, αφού συνεννοήθηκε με την αεροπορική εταιρία Aegean και οι επιβάτες θα βρεθούν στον τελικό προορισμό τους, το αεροδρόμιο "Μακεδονία", μέσω άλλης πτήσης που θα τους μεταφέρει.

Ο κ. Σπίρτζης έκανε δηλώσεις για το ζήτημα στο ΘΕΜΑ 104,6, τονίζοντας πως μόλις ενημερώθηκε, σήμερα το πρωί, ότι η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους (Ryan air) είχε αφήσει στο αεροδρόμιο της Τιμισοάρα της Ρουμανίας τους Έλληνες επιβάτες, καθώς δεν είχε καταφέρει να προσγειωθεί η πτήση της από Λονδίνο, χθες, το βράδυ στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, κινητοποιήθηκε μαζί με τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Θάνο Βούρδα και έστειλαν πτήση άλλης αεροπορικής εταιρείας (Aegean) να τους παραλάβει.

Παράλληλα, ο υπουργός υπογράμμισε πως «το περιστατικό ήταν τραγικό. Είναι προφανές πως η αεροπορική εταιρεία επέλεξε αυτό το δρομολόγιο για λόγους κόστους, αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη, και αυτό το πιστεύω γιατί τη στιγμή που ήταν αδύνατη η προσγείωση στο αεροδρόμιο Μακεδονία λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, υπήρξαν πολλά αεροδρόμια ως επιλογή. Ήταν ανοιχτά όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας. Μάλιστα, ενημερώθηκα ότι ήταν και άθλια η αντιμετώπιση της εταιρείας προς τους ταλαιπωρημένους επιβάτες».

«Σε τέτοιες εξαιρετικές περιπτώσεις την ευθύνη για το  σχέδιο πτήσης την έχει η αεοπορική εταιρεία. Η αεροπορική εταιρεία δεν είχε ως μέριμνα την κοινωνική ευθύνη και την ανάγκη των πολιτών, αλλά το κόστος. Ετσι, μόλις ενημερωθήκαμε ναυλώσαμε αεοροσκάφος της Aegean για να μεταφερθούν με ασφάλεια οι επιβάτες στη χώρα μας. Δεν είχαμε καμία ενημέρωση από την Ryanair», κατέληξε ο κ. Σπίρτζης.