Πολιτική

«Speak Aθenian. Be an Aθenian» με νέα ενότητα «Lunchphoria»


Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούλιο και αφιερώνεται στη μοναδικότητα των ελληνικών γεύσεων, με την ενότητα “Lunchphoria”, συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία! 

Η Diane Kochilas θα είναι στο αεροδρόμιο στις  21 & 22 Ιουλίου.

Η βραβευμένη «γκουρού της ελληνικής κουζίνας», αρθρογράφος και συγγραφέας 17 βιβλίων για την ελληνική μαγειρική, έρχεται στο αεροδρόμιο της Αθήνας 

Την Πέμπτη, από 1 έως 3 π.μ. (Αναχωρήσεις, Είσοδος 4, “Aegean Lounge”, είσοδος ελεύθερη) & Την Παρασκευή, από 11 – 12 το μεσημέρι (Αναχωρήσεις, Εμπορικό Κέντρο αεροδρομίου, είσοδος ελεύθερη) 

με στόχο να αναδείξει την ελληνική γεύση, ταξιδεύοντας επιβάτες και επισκέπτες…. ”Beyond Tzatziki!”

Παράλληλα, καθόλη τη διάρκεια του Lunchphoria, εκπτωτικές προσφορές και εκπλήξεις θα υπάρχουν σε καταστήματα στο αεροδρόμιο, για τους… followers του νέου λεξικού της πόλης! 

 Τα video της καμπάνιας 

https://www.aia.gr/media/videos/atheniant/AtheniantsEbook.wmv 

Η ενότητα «Lunchphoria» πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμμετοχή των εταιρειών/καταστημάτων στο αεροδρόμιο:

PLATE’A (πλατεία), NEGRONI, KIR-YIANNI, PURO GUSTO, GREGORY’S – coffee right, SOFITEL, AEGEAN AIRLINES

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις