Τις προσπάθειές τους, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, για την εξεύρεση μίας αμοιβαία αποδεκτής λύσης γύρω από το ζήτημα του ονόματος, συμφώνησαν να συνεχίσουν οι υπουργοί Εξωτερικών της Ελλάδας Νίκος Κοτζιάς και της ΠΓΔΜ Νικόλα Ντιμιτρόφ κατά τη διάρκεια πολύωρης εποικοδομητικής συζήτησης που είχαν σήμερα από κοινού στην τρίτη έδρα του ΟΗΕ στη Βιέννη με τον Προσωπικό Απεσταλμένο του Γενικού Γραμματέα του Διεθνούς Οργανισμού, Μάθιου Νίμιτς.
Η από κοινού συνάντηση των τριών, είχε αρχίσει στις 10.30 το πρωί ώρα Ελλάδας, ακολούθησε το μεσημέρι κοινό γεύμα εργασίας στις εγκαταστάσεις της τρίτης έδρας των Ηνωμένων Εθνών, για να συνεχιστεί κατόπιν και να ολοκληρωθεί στις 17.40 ώρα Ελλάδας, χωρίς κατόπιν να υπάρξουν κάποιες δηλώσεις.
Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών αναχώρησε αμέσως μετά από τη Βιέννη επιστρέφοντας αργά το απόγευμα στην Αθήνα.
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...