Ασφαλιστική Αγορά

Σειρα ενεργειών από τη Eurolife για τους πελάτες της που επλήγησαν από τη φωτιά


Σειρα ενεργειών για την πελατειακή της βάση στις περιοχές που επλήγησαν από την καταστροφική φωτιά, ανακοίνωσε η Eurolife ERB, εκφράζοντας τα θερμά της συλλυπητήρια στις οικογένειες και τους οικείους των θυμάτων και τη βαθύτατη λύπη της για τις εκτεταμένες καταστροφές που σημειώθηκαν από τις πυρκαγιές.

Ειδικότερα:

- Δημιουργήθηκε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης (210 93 03 800 επιλογή 8) για τους πληγέντες από τις πυρκαγιές και σχετικό ενημερωτικό μήνυμα στο IVR του τηλεφωνικού κέντρου πριν από τις υπόλοιπες επιλογές.

- Θα ισχύσει χρόνος αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων εντός 24 ωρών από την αναγγελία και χρόνος αποζημίωσης (προκαταβολής ή ολικής) εντός 48 ωρών από την αυτοψία.

- Αποφασίσθηκε πως για όλους τους ασφαλισμένους στον κλάδο περιουσίας στις περιοχές που επλήγησαν από τις πυρκαγιές της 23/7, θα ισχύσει 6μηνη αναστολή ακυρώσεων ασφαλιστηρίων.

Ειδικότερα:

Κατά το διάστημα από 24/07/2018 έως 24/1/2019 δεν θα ακυρώνονται ασφαλιστήρια ακινήτων κατοικιών και μικρών εμπορικών κινδύνων, πλην ασφαλιστηρίων αυτοκινήτου, για μη πληρωμή δόσης ασφαλίστρου με ημερομηνία οφειλής, εντός της παραπάνω χρονικής περιόδου.

Επίσης, αν κατά το ίδιο χρονικό διάστημα δεν πληρωθούν τα ασφάλιστρα με ημερομηνία οφειλής εντός του παραπάνω διαστήματος για την ανανέωση ασφαλιστηρίων κατοικιών και μικρών εμπορικών κινδύνων, τα τελευταία θα ανανεώνονται κανονικά.

Ποσά ασφαλίστρων που τυχόν δεν καταβληθούν εντός της προαναφερθείσας περιόδου, θα είναι απαιτητά από τις 24/1/2019 και η μη καταβολή τους θα επιφέρει την ακύρωση των ασφαλιστηρίων εντός των προθεσμιών που προβλέπονται στις συνήθεις διαδικασίες.