Πολιτική

Σε Servier, MSD, AbbVie & Angelini τα φετινά βραβεία του Φαρμακευτικού Marketing


Η αυλαία της διοργάνωσης του 10ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing έπεσε και φέτος με την Απονομή των Αριστείων Φαρμακευτικού Marketing και τη βράβευση των δύο καλύτερων πρακτικών marketingτων ετών 2014-2015 σε κάθε μία από τις κατηγορίες «Καλύτερη Καμπάνια Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ)», «Καλύτερη Καμπάνια Franchise – Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος», «Καλύτερη Καμπάνια Ενημέρωσης/Ευαισθητοποίησης Κοινού» και «Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος». 

Το1ο Αριστείο απονεμήθηκε:

- Στη Servier Hellas για την κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ)» για το Daflon 500

- Στην MSD για τη συμμετοχή της στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Franchise - Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος» για το Inegy/Ezetrol «Για την καρδιά σου αξίζει να πέσεις πολύ χαμηλά»

- Στην AbbVie Pharmaceuticals για την Καλύτερη Καμπάνια Ενημέρωσης/Ευαισθητοποίησης Κοινού και το Fashion. Uncovered

- Στην Angelini PharmaHellas για την Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος και το Pravafenix.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 10Ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing διεξήχθη και φέτος με πολύ μεγάλη επιτυχία. Όλοι οι εμπλεκόμενοι στην αλυσίδα της Υγείας (ιατροί, φαρμακοποιοί, κρατικοί φορείς, φαρμακευτικές εταιρίες) αλλά και οι ίδιοι οι ασθενείς, συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν από κοινού λύσεις στα ζητήματα που τους απασχολούν.

Όπως φανερώνει και ο τίτλος, «Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο», κεντρικός θεματικός άξονας της φετινής διοργάνωσης ήταν η διερεύνηση των προκλήσεων και των προοπτικών που αναδεικνύει η ενδυνάμωση της ασθενοκεντρικής κουλτούρας στο σύγχρονο, ταχύτατα μεταβαλλόμενο, επιχειρηματικό περιβάλλον. Κοινή παράμετρος σε όλα τα ζητήματα που εξετάστηκαν, ήταν ο βασικός εμπλεκόμενος στην αλυσίδα της Υγείας, ο ασθενής, ως ο τελικός αποδέκτης των φαρμακευτικών και ιατρικών προϊόντων και υπηρεσιών. Υπό αυτό το πρίσμα, συζητήθηκαν θέματα που άπτονται της σχέσης ασθενούς – ιατρού – φαρμακοβιομηχανίας, τόσο από την οπτική γωνία του ασθενή, όσο και του ιατρού, του φαρμακοποιού και του υπεύθυνου marketing στις φαρμακευτικές εταιρείες. Εξετάστηκε ο ρόλος των μελετών καθημερινής κλινικής πρακτικής στην καλύτερη κατανόηση των αναγκών των ασθενών, η σημασία της αξιοποίησης των νέων εργαλείων ψηφιακού marketing, αλλά και ο επαναπροσδιορισμός του μοντέλου ιατρικής ενημέρωσης, βάσει των νέων συνθηκών που διαμορφώνονται στο πεδίο. 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις