Πολιτική

Σε πλήρη εξέλιξη το rebranding της L'Artigiano


Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το rebranding της  L'Artigiano, το οποίο ξεκίνησε από το μαγαζί της Γλυφάδας και μέσα στο 2016 θα επεκταθεί σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της εταιρίας. Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, η L'Artigiano καταφέρνει να ξεπερνά τους κραδασμούς που προκαλεί  η οικονομική κρίση και προχωρά στο αναπτυξιακό της πλάνο.

Η L'Artigiano είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα delivery ιταλικού φαγητού στην Ελλάδα. Διαθέτει 16 καταστήματα στην περιοχή της Αττικής και 3 καταστήματα σε Κόρινθο, Καλαμάτα και Χαλκίδα αντίστοιχα. Το πρώτο κατάστημα ιδρύθηκε το 1993 στο Βύρωνα  και από τότε μέχρι σήμερα η εταιρία έχει ως βάση της φιλοσοφίας της την παρασκευή γευμάτων με βάση ποιοτικές πρώτες ύλες και ιταλική παράδοση σε προσιτές τιμές, στοχεύοντας στη μέγιστη ικανοποίηση του πελάτη.

Για το λόγο αυτό διαθέτει ειδικό τμήμα ποιοτικού ελέγχου με τεχνολόγο τροφίμων, ο οποίος συνεργάζεται με όλους τους προμηθευτές της αλυσίδας και εποπτεύει την παραγωγική διαδικασία ενώ η προετοιμασία του φαγητού πραγματοποιείται σε υψηλού επιπέδου εγκαταστάσεις από εξειδικευμένο και άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό. Όλες οι λειτουργίες, από την αγορά, την παρασκευή μέχρι και τη διανομή του φαγητού ελέγχονται από πιστοποιημένα πρότυπα ποιότητας ISO.

Επιπλέον, η εταιρία έχει αναπτύξει μηχανογραφικό σύστημα για την υποδοχή των παραγγελιών και περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων (διαχείριση αγορών πρώτων υλών, έλεγχος αποθεμάτων, σωστή εξυπηρέτηση των παραγγελιών των πελατών, κ.λ.π.), ενώ παράλληλα λειτουργεί τμήμα αγορών πρώτων υλών με στόχο την ενιαία ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή.
 
Η L'Artigiano απασχολεί σήμερα συνολικά 400 άτομα προσωπικό, εκπαιδευμένο με βάση τη φιλοσοφία της, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας, καθώς και στη μείωση της ανεργίας. Το άριστα καταρτισμένο προσωπικό ακολουθεί πιστά τις αρχές και τις αξίες της εταιρίας που έχει μεταλαμπαδεύσει ο ιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος, κύριος Βιτσικάνος Χρήστος. Στόχος όλων των εργαζομένων, από τα κατώτερα μέχρι και τα πιο υψηλόβαθμα στελέχη, είναι η ταχεία ανταπόκριση και εξυπηρέτηση των πελατών.

Το μυστικό της επιτυχίας της L'Artigiano είναι η υψηλή τεχνογνωσία, η συνεχής υποστήριξη και οι αγνές πρώτες ύλες, ενώ τα πιάτα της, κυρίως πίτσα και ζυμαρικά, είναι μαγειρεμένα με μεράκι και ξεχωρίζουν για την γνήσια ιταλική γεύση τους.

Η L'Artigiano, αναγνωρίζοντας την πρωταρχική σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για τη δημιουργία και ανάπτυξη σύγχρονων υγιών επιχειρήσεων, έχει εντάξει στις δραστηριότητές της μια σειρά ενεργειών και προγραμμάτων με ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι σε κοινωνικά και πολιτιστικά ζητήματα.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία ενισχύει πρωτοβουλίες που δίνουν δύναμη και ελπίδα σε παιδιά με σοβαρές και απειλητικές ασθένειες, όπως η πρόσφατη στήριξή της στον Οργανισμό “Make a Wish” ενώ το 2015 στήριξε το φιλανθρωπικό bazaar του Συλλόγου «οι Φίλοι του παιδιού» καθώς το χριστουγεννιάτικο bazaar του Κολεγίου Αθηνών & Ψυχικού.  Κατά συνέπεια, η Κοινωνική Ευθύνη ξεκινά από τη θεμελιώδη υποχρέωση για συνετή επιχειρηματικότητα με στόχο την κερδοφορία, ώστε να διασφαλίζεται αφενός η οικονομική επιβίωση της εταιρίας και αφετέρου η ευημερία τόσο των ανθρώπων της όσο και του κοινωνικού συνόλου. 

Παρά τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται, η εταιρία συνεχίζει την σταθερή ανοδική της πορεία παρακολουθώντας τις εξελίξεις και τις ανάγκες στο χώρο της εστίασης και υιοθετώντας σε τακτά χρονικά διαστήματα νέες προτάσεις γευμάτων–πιάτων. Επιπλέον, ακολουθεί σταθερά ένα στοχευμένο πλάνο επικοινωνίας κ μάρκετινγκ και εφαρμόζει συγκεκριμένη στρατηγική για την υλοποίηση των στόχων της.

Από το 2000-2009 έκανε επενδύσεις ύψους 5 εκατομ. ευρώ σε αγορές κτιρίων, σε δημιουργία νέων καταστημάτων, σε ανακαίνιση παλιότερων, σε αγορά εξοπλισμού hardware & software. Το 2011 σταθεροποιήθηκε η πορεία της L'Artigiano, ενώ από το 2012 παρουσιάζει εμφανή σημάδια ανάκαμψης. Να σημειωθεί ότι το 2015 παρουσίασε άνοδο κύκλου εργασιών 4,5% σε σχέση με το 2014, παρά το κλίμα αβεβαιότητας που επικρατεί σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο στη χώρα.  

Το 2012, επίσης, βραβεύτηκε με το “Bronze Pentaward 2012” για τη συσκευασία της  πίτσας της καθώς και το 2015 οι συσκευασίες L’Artigiano διακρίθηκαν με Silver Award 2015 στην κατηγορία Food/Soups, Ready-to-eat dishes στα Pentawards 2015. Στο τέλος της ίδιας χρονιάς, οι φρέσκες και ζωηρές συσκευασίες L’ Artigiano διακρίθηκαν και με το βραβείο Red Dot Award: Communication Design 2015 ανάμεσα σε χιλιάδες brands ανά τον κόσμο για τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο αιχμαλωτίζουν τα γνήσια προϊόντα, τη μαεστρία και την αλεγκρία που συνδέονται με την απόλαυση της ιταλικής κουζίνας.   

Η L'Artigiano εκσυγχρονίζεται λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες που προκύπτουν από τα νέα δεδομένα. Πλέον δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν τις παραγγελίες τους online μέσα από τον λογαριασμό του πελάτη στα social media ή κάνοντας εγγραφή στο www.lartigiano.gr.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις