Επιχειρήσεις

Σε πέντε άξονες η ανάπτυξη της Allianz στην Ελλάδα


Εν μέσω παγκοσμίων, αλλά και εγχωρίων προκλήσεων, η Allianz Ελλάδος στοχεύει για το 2017 στην ενδυνάμωση του αποτυπώματος της. Προσδοκά ανάπτυξη μέσα από την περαιτέρω ισχυροποίηση των δικτύων διανομής και την στηρίζει σε πέντε άξονες, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε παρουσία 550 συνεργατών στο ετήσιο συνέδριο της ασφαλιστικής η διευθύνουσα σύμβουλος Φιλίπα Μιχάλη.

της Ελενας Ερμείδου

Στην πελατοκεντρικότητα θέτοντας υψηλά την εμπειρία του πελάτη. Την ψηφιοποίηση, την μετάβαση από μία λογική μεμονωμένων έργων σε μία ολοκληρωμένη στρατηγική. Την τεχνική αρτιότητα, μέσα από την βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, την καινοτομία και την σωστή αξιοποίηση των έμψυχου δυναμικού της. Τους μοχλούς ανάπτυξης με ανεύρεση νέων κερδοφόρων πηγών. Την αξιοκρατία, μέσα από την ενδυνάμωση της κουλτούρας της εταιρείας όπου συνδυάζει ποιοτικά χαρακτηριστικά και αποτελέσματα.

Ανάπτυξη αποκλειστικά μέσα από τα δίκτυα διανομής:

Το Agency το οποίο θα έχει την περαιτέρω υποστήριξη της Allianz και στελεχώνεται με ένα ανταγωνιστικό κανονισμό πωλήσεων. Το Πρακτοριακό δίκτυο στο οποίο η ασφαλιστική παρέχει λύσεις για κάθε ασφαλιστική ανάγκη. Το Μεσιτικό δίκτυο, το οποίο υποστηρίζει τις επιχειρησιακές λύσεις παρέχοντας καλύψεις μεταξύ άλλων σε πολυεθνικές επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα μέσω της Allianz Global Corporate Specialty. Τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες παρέχουν προϊόντα της Allianz σε πελάτες τους μέσω της Allianz Worldwide Partners. To Bancassurance μέσω Συνεταιριστικής Τράπεζας και της Τράπεζας HSBC οι οποίες προσφέρουν αποταμιευτικά προϊόντα της PIMCO και της Allianz Global Investors.

Οι τοπικές προκλήσεις

Μέσα σε ένα περιβάλλον έντονων τοπικών προκλήσεων που είναι η ύφεση, το υψηλό δημόσιο χρέος, τα capital controls, οι πιέσεις τιμών στις γενικές ασφαλίσεις, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, η χαμηλή πιστότητα και εμπιστοσύνη στις μάρκες, η Allianz Ελλάδος το 2016 διατήρησε την ασφαλιστική της παραγωγή στις ασφαλίσεις ζωής 4,6% (98,7 εκατ.), γενικές ασφαλίσεις 5,3% (92,3 εκατ.) με σύνολο 4,9% έναντι 5,2% ενώ, θετικά ήταν τα αποτελέσματα της ασφαλιστικής παραγωγής το πρώτο, 3μήνο 2017.

Οι παγκόσμιες προκλήσεις

Οι παγκόσμιες προκλήσεις για την ασφαλιστική αγορά και την Allianz παραμένουν τα χαμηλά επιτόκια που δεν επιτρέπουν στις ασφαλιστικές να δώσουν υψηλές εγγυήσεις, το Solvency II, το νομοθετικό πλαίσιο για την IDD, τα PRIPs, τα προσωπικά δεδομένα, οι γεωπολιτικές μεταβολές (βλ. Brexit), οι δημογραφικές αλλαγές, οι τεχνολογικές αλλαγές, κίνδυνοι παγκοσμιοποίησης.