Επιχειρήσεις

Σε καταστήματα της γειτονιάς επενδύει η «ΑΒ Βασιλόπουλος»


Μερίδιο από την μικρή λιανική διεκδικεί η «ΑΒ Βασιλόπουλος» προωθώντας ένα νέο μοντέλο franchise, βασισμένο στο δοκιμασμένο μοντέλο του AB Shop&Go. Το project είναι ελκυστικό για νέους επιχειρηματίες, δεδομένου ότι ο όμιλος πριμοδοτεί την επένδυση για ένα κατάστημα ως και 80%.

Το πρόγραμμα ξεκινά από την Αθήνα, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη. Στόχος είναι να επεκταθεί  σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας νέα πνοή σε τοπικές αγορές.

Εντάσσεται σε ένα μακροκροπρόθεσμο στρατηγικό σχεδιασμό του ομίλου, ο οποίος επιδιώκει να αξιοποιήσει ευκαιρίες που δημιουργεί η εν εξελίξει μεγάλη αναδιάρθρωση στο λιανεμπόριο.

 Οι μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, παντοπωλεία και μίνι μαρκετ, βίωσαν τα τελευταία χρόνια τις συνέπειες της κρίσης. Αντεξαν όσες βρίσκονταν σε πλεονεκτικά σημεία πώλησης, προσέφεραν κάτι παραπάνω, ή για κάποιο λόγο παρέμειναν δημοφιλείς στους συνοικιακούς καταναλωτές. 

Τώρα είναι εμφανές ότι οι μεγάλοι «παίκτες» του λιανεμπορίου με το πλεονέκτημα της οργανωτικής δομής και της εφοδιαστικής αλυσίδας που διαθέτουν, είναι διατεθειμένοι να διεκδικήσουν σημαντικούς τζίρους σ' αυτή την αγορά.

Η στόχευση

Αυτή τη στιγμή λειτουργούν 12 καταστήματα AB Shop&Go, άλλα τρία θα ανοίξουν μέσα στο μήνα Μάρτιο ενώ στόχος της διοίκησης για την επόμενη 5ετία είναι η δημιουργία ίσως και παραπάνω από 100 καταστημάτων.

Σε κάθε περίπτωση θα πρόκειται για «ευέλικτα» καταστήματα 24ωρης βάσης και λίγων εργαζομένων, με την «ΑΒ Βασιλόπουλος» να θέτει υψηλά τους στόχους στην αναπτυσσόμενη αγορά των επονομαζόμενων convenience stores. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο συνολικός τζίρος των εν λόγω καταστημάτων ανέρχεται στα 500 εκ. ευρώ και διοίκηση του ομίλου στοχεύει να πρωταγωνιστήσει την επόμενη 10ετία.

Η εταιρεία επικεντρώνει το ενδιαφέρον της σε σημεία με έντονη κινητικότητα σε περιοχές με σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες, σταθμούς μετρό και αφετηρίες λεωφορίων. Τέλος, ένα κατάστημα AB Shop & Go διαθέτει χώρους πώλησης 120 με 200 τ.μ προσφέροντας 3000 - 5000 κωδικούς, ανάλογα το κατάστημα.

Ο Λεωνίδας Βρεττάκος COO της ΑΒ Βασιλόπουλος, ανέφερε μεταξύ άλλων στο χαιρετισμό του: «Στην ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζουμε έμπρακτα ότι μέσα από καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα, μπορεί να ενισχυθεί το ελληνικό επιχειρείν και να σμιλευτεί η επιχειρηματικότητα του αύριο. Κάθε μέρα κάνουμε σταθερά βήματα σε αυτή την κατεύθυνση, ώστε μέσα από επιχειρηματικά σχήματα που παρέχουν ασφάλεια και σταθερότητα, να προσφέρουμε διεξόδους σε κάθε νέο ή έμπειρο επιχειρηματία, δημιουργώντας κίνητρα για το νέο ξεκίνημα.»

Η πρώτη παρουσίαση του νέου μοντέλου franchise ΑΒ Shop & Go «Το δικό σου», πραγματοποιήθηκε χθές από στελέχη της διοίκησης της εταιρείας, ενώ το μοντέλο θα παρουσιαστεί και στην Έκθεση ΚΕΜ Franchise & Business Opportunity, στο περίπτερο της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις