Δημοσίευσε τον δικό της απολογισμό χρήσης 2015 η Γενική Εμπορίου και με λίγα λόγια για τα δικά της μέτρα και σταθμά τα πήγε κάτι παραπάνω από καλά. Την έχουν “νοικοκυρέψει” σε σημαντικό βαθμό, η εταιρεία παράγει χρήμα, έχει σημαντικές ταμειακές λειτουργικές ροές, δεν έχει δανεισμό που να προβληματίζει (ούτε καν 2,6 εκατ. ευρώ ο καθαρός).
Κάπως τα χαλάει με το ύψος των αποθεμάτων της και τις απαιτ’ησεις έναντι των πελατών που αγγίζουν το 82% της συνολικής καθαρής θέσης της. Το Δ.Σ. θα εισηγηθεί στη γενική συνέλευση την επιστροφή κεφαλαίου ύψους 0,0300 ευρώ.
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...