Πολιτική

Σε αναπτυξιακή τροχιά η Bosch Hellas, έμφαση στην καινοτομία


Στο επίκεντρο οι μεγάλες αλλαγές στην αυτοκίνηση. Στήριξη στην νεανική απασχόληση, εκπαίδευση & επιχειρηματικότητα

Εν μέσω των έντονων προκλήσεων στην ελληνική οικονομία, τον ανταγωνισμό και την αβεβαιότητα στην ελληνική αγορά η Bosch Hellas κατάφερε να αυξήσει για τρίτη συνεχή χρονιά τις πωλήσεις της (κατά 8,6% σε σχέση με το 2015) οι οποίες ανήλθαν στα 40,1 εκ. ευρώ εξαιρουμένων των οικιακών συσκευών. Ενθαρρυντικά είναι και τα στοιχεία για το πρώτο 4μηνο του 2017 καθώς καταγράφεται αύξηση 10% στον τζίρο. Στο μήνυμα του κατά την σημερινή συνέντευξη Τύπου, ο κ. Ιωάννης Κάπρας, Διευθύνων Σύμβουλος της Bosch Hellas ανέλυσε τα μεγέθη της εταιρείας, συνδέοντας τα παράλληλα με την πορεία της αγοράς και την αβεβαιότητα που επικρατεί επί το συνόλω. Ενδεικτικό στοιχείο - καταλύτης για την Bosch, όπως εξήγησε, είναι ο τομέας των εργαλείων.

«Η πορεία της εταιρείας ήταν καλή, παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει η αγορά. Καταφέραμε για 3η συνεχή χρονιά να αυξήσουμε τη παραγωγή μας, κάτι που δεν παρατηρείται συχνά στην ελληνική αγορά, αλλά και να μεγαλώσουμε σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Στόχος μας για το 2017 είναι να πορευτούμε με το ίδιο σθένος αλλά και υπομονή και επιμονή ώστε οι προσπάθειες μας να καρποφορήσουν και πάλι.», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Κάπρας

Επιγραμματικά, το τμήμα Ανταλλακτικών Αυτοκινήτου είχε μια συνολική αύξηση +12,3% συγκριτικά με πέρυσι, το τμήμα Βιομηχανικής Τεχνολογίας έμεινα στα περσινά επίπεδα, το τμήμα των Ηλεκτρικών Εργαλείων ολοκλήρωσε την εξαιρετική πορεία του έτους με συνολική αύξηση +19%, ενώ τέλος τα Συστήματα Ασφαλείας κατέγραψαν αύξηση +11% και η Θέρμανση έκλεισε αρνητικά με -10,9%

Από την άλλη πλευρά, η Bosch συνεχίζει στο "μονοπάτι" της μεταμόρφωσης σε IoT εταιρεία. Σε επίπεδο μητρικής άλλωστε επιδιώκει να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο. Στο επίκεντρο, μεταξύ άλλων, για την Bosch, βρίσκονται οι μεγάλες αλλαγές στην αυτοκίνηση καθώς οι ανάγκες αλλάζουν και όλα περιστρέφονται πλέον γύρω από την σύνδεση & την προσβασιμότητα με το Διαδίκτυο. Ενεργό ρόλο σε αυτές τις εξελίξεις θέλει να διαδραματίσει η εταιρεία με τους αισθητήρες που παρέχει τα λογισμικά & cloud και την υπηρεσίες διασύνδεσης των οχημάτων.

ΕΚΕ, Καινοτομία & Εκπαίδευση

Η Bosch Ελλάδας υποστηρίζει σταθερά τη νεανική καινοτομία, επιχειρηματικότητα και απασχόληση, ενώ στόχος της είναι η αφύπνιση και ο προσανατολισμός των νέων προκειμένου να θέσουν και να επιδιώξουν τους στόχους τους για το μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, η Εταιρεία καθιέρωσε το 2016 έναν ετήσιο διαγωνισμό, τον “Bosch Formula Student Sponsorship Contest”, όπου όλες οι ελληνικές ομάδες Formula Student, Πολυτεχνικών Σχολών, καλούνται να παρουσιάσουν ένα ετήσιο επιχειρησιακό πλάνο με σκοπό την διεκδίκηση χορηγίας από την Bosch Eλλάδας.

Επίσης από το Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, η Bosch Ελλάδας υλοποιεί το πρόγραμμα «Προπονούμαι για το Μέλλον» σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ένα πρόγραμμα διαδραστικών παρουσιάσεων, με περιεχόμενο που πραγματεύεται τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για την προσωπική ανάπτυξη και την επαγγελματική επιτυχία όπως είναι: η Αυτογνωσία, η Αποφασιστικότητα, το Πάθος, το Όραμα, η Μεθοδικότητα.

Για την τριετία 2014-2015-2016, η Εταιρεία υπολογίζεται πως έχει δαπανήσει 161.948 ευρώ σε πρακτική άσκηση φοιτητών, σε νεανικές πρωτοβουλίες που προάγουν την έρευνα και ανάπτυξη (Formula Student, F1 in schools, Σχολικός Διαγωνισμός Διαστημικής CanSat in Greece) αλλά και σε εκδηλώσεις σύνδεσης του ακαδημαϊκού με τον επιχειρηματικό κόσμο (Career Fair, Career Fair 4 all, Job Pair, TED Εvents).

 

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις