Επιχειρήσεις

Σαράντης: Αυξήθηκαν 24% οι πωλήσεις στο α΄τρίμηνο


Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης εργασιών με διευρυμένα περιθώρια κέρδους επιτυγχάνει  όμιλος Σαράντη, που κατέχει ηγετική θέση στις αγορές καλλυντικών, ειδών προσωπικής περιποίησης και προϊόντων οικιακής χρήσης.

Στο πρώτο φετινό τρίμηνο που κλείνει αύριο, οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 24%, παρά το γεγονός ότι στο χαρτοφυλάκιο του δν περιλαμβάνονται πλέον τα προϊόντα των οίκων Estée Lauder και Wella, με τους οποίους έχει διακοπεί η συνεργασία.

Καθώς η εταιρεία δεν έχει πραγματοποιήσει φέτος σημαντικές αναπροσαρμογές τιμολογίων – οι ανατιμήσεις δεν υπερβαίνουν το 4% - η αύξηση του κύκλου εργασιών οφείλεται κυρίως στην αύξηση του όγκου πωλήσεων και στη διεύρυνση των μεριδίων αγοράς.
 Επισημαίνεται πάντως ότι η σύγκριση γίνεται με περυσινό α΄τρίμηνο, κατά το οποίο οι πωλήσεις επηρεάστηκαν από τις παρενέργειες του πολέμου στην Ουκρανία και από την προσωρινή διακοπή λειτουργίας του εκεί εργοστασίου.

Ο όμιλος σχεδιάζει να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο διανεμόμενων προϊόντων, συνάπτοντας νέες συμφωνίες με διεθνείς οίκους καλλυντικών, με τους οποίους δεν είχε τη δυνατότητα να συνεργαστεί μέχρι πρόσφατα, λόγω του όρου αποκλειστικότητας που υπήρχε στο συμβόλαιο με την  Estée Lauder.
Με επιλεκτική διανομή προϊόντων προϊόντων περιποίησης μαλλιών θα καλυφθεί το κενό από τη διακοπή συνεργασίας με την Wella.

Διαβαστε επισης