Επιχειρήσεις

Ryanair: On time οι πτήσεις κατά 86% τον Φεβρουάριο


Στις κορυφαίες θέσεις παραμένει η Ryanair αναφορικά την εξυπηρέτηση πελατών σύμφωνα και με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα για τον μήνα Φεβρουάριο. Αναλυτικά:

- 86% από τις 48,000 πτήσεις του Φεβρουαρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια*

- Μόνο 2 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.

- Μόνο ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.

- Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.

Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:

“Η Ryanair μετέφερε 8.6 εκατομμύρια επιβάτες το Φεβρουάριο, με το 86% των σχεδόν 48,000 πτήσεων να φτάνει στην ώρα του. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο  πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

*89% εκτός από τις ημερομηνίες 26-28 Φεβρουαρίου οι οποίες επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από σφοδρή χιονόπτωση.