ΕΥΖην

Πρωτοβουλίες Burberry για προώθηση της διαφορετικότητας και των μη αποκλεισμών


Μια σειρά νέων πρωτοβουλιών προώθησης της διαφορετικότητας και των μη αποκλεισμών ανακοίνωσε ο βρετανικός οίκος μόδας Burberry,  με στόχο «την επίτευξη πραγματικής αλλαγής».

Ο διευθύνων σύμβουλος του Burberry, Μάρκο Γκομπέτι σε επίσημη δήλωση που αναρτήθηκε στο Instagram, ακολουθούμενη από μια ακόμη συγγνώμη για την κριτική που δέχθηκε το brand, όταν παρουσίασε ένα φούτερ (hoodie) που έλαβε αρνητικά σχόλια στην επίδειξη της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας Λονδίνο, έγραψε:

«Στον οίκο Burberry, επιδιώκαμε πάντα να οικοδομήσουμε μια κουλτούρα που είναι ποικιλόμορφη, ανοιχτή και χωρίς αποκλεισμούς και στην οποία όλες οι προοπτικές εκτιμώνται. Η δυσφορία που προκαλέσαμε με ένα από τα προϊόντα μας την περασμένη εβδομάδα μας έδειξε ότι δεν είμαστε εκεί που πρέπει ή πού θέλουμε να είμαστε. Είμαστε αποφασισμένοι να διδαχθούμε από αυτό και έχουμε μιλήσει με τους εργαζόμενούς μας, με εμπειρογνώμονες και με τις κοινότητες που έχουμε επηρεάσει, έχουμε αναπτύξει ένα σχέδιο για να αυξήσουμε τη συναίσθηση και την κατανόηση κοινωνικών θεμάτων και να συμπεριλάβουμε πλήρως την ποικιλομορφία και τον μη αποκλεισμό".

Στο πλαίσιο του νέου σχεδίου του ο οίκος Burberry ξεκίνησε μια πρωτοβουλία τριών σταδίων για την επίτευξη του στόχου.

Πρώτον, το brand θα ενισχύσει τη γνώση σε μια σειρά ευαίσθητα θέματα με πρόσθετη εκπαίδευση όλων των εργαζομένων. Θα δημιουργήσει επίσης συμβούλια εργαζομένων και θα συγκροτήσει συμβουλευτική επιτροπή.

To brand σχεδιάζει να προσελκύσει διαφορετικά ταλέντα με την επέκταση της υποτροφίας του για τη δημιουργική τέχνη σε διεθνές επίπεδο - με στόχο την πλήρη απασχόληση 50 αποφοίτων.

Ακόμη θα διευρύνει το πρόγραμμα Burberry Inspire (ένα σχολικό πρόγραμμα τέχνης και πολιτισμού σχεδιασμένο για να βοηθά τους νέους να ξεπερνούν δύσκολες καταστάσεις) σε διεθνές επίπεδο και θα συνεχίσει να υποστηρίζει ενεργά οργανώσεις που προωθούν την ποικιλομορφία και την κοινωνική ενσωμάτωση και ανθρωπιστικά δίκτυα, όπως οι Σαμαρείτες.

Το brand κατηγορήθηκε ότι θύμισε εικόνες λιντσαρίσματος και αυτοκτονίας συμπεριλαμβάνοντας στη συλλογή που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου, το φούτερ με «θηλιά».

Διαβάστε επίσης
Ετικέτες μόδα