Aνεβαίνουν οι τόνοι μετά την τοποθέτηση Μάρδα για κυβερνητικό σχεδιασμό αναζήτησης επενδυτών μέσα από τους πρόσφυγες. Επίθεση εξαπολύει με ανακοίνωση του το Ποτάμι, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση διώχνει τους επενδυτές, αλλά χρίζει επενδυτές τους πρόσφυγες! Αρκεί «να έχουν 250.000 ευρώ και θα έχουν ευνοϊκή μεταχείριση» όπως δηλώνει ο υφυπoυργός κ. Μάρδας. Μπράβο. Μαζί με το μεταναστευτικό η κυβέρνηση λύνει και το οικονομικό πρόβλημα της χώρας. Οι Έλληνες - με αυτά που ακούν -θα μεταναστεύσουν και οι πρόσφυγες θα γίνουν οι μεγάλες επενδυτές.
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...