Πολιτική

ΠΟΣΕ ΚΕΠ κατά Γεωργαντά: Oι υπάλληλοι δεν ήταν ενημερωμένοι για το freedom pass


Στη διάψευση των δηλώσεων που έκανε σήμερα το πρωί στο Open ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης,  Γ. Γεωργαντάς, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι που δεν διαθέτουν κωδικούς στο taxisnet, και επιθυμούν να κάνουν αίτηση για το voucher 150 ευρώ στα ΚΕΠ, προχώρησε με ανακοίνωσή της η ΠΟΣΕ ΚΕΠ.

«Το θέμα δεν είναι μόνο ότι ο κ. Υφυπουργός εμπαίζει τους υπαλλήλους των ΚΕΠ, αλλά ότι κοροϊδεύει ολοφάνερα τους πολίτες συν το ότι είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τις όποιες προστριβές σημειώθηκαν μεταξύ πολιτών και εργαζόμενων στα ΚΕΠ μέχρι να λάβουν οι τελευταίοι τις εγκύκλιες οδηγίες για τη διαδικασία».

Τα παραπάνω αναφέρει ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Εργαζομένων στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, διαψεύδοντας, όπως λέει, «κατηγορηματικά τις δηλώσεις του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Γ. Γεωργαντά, που έγιναν σήμερα 22/07/2021 στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, σύμφωνα με τις οποίες οι υπάλληλοι των ΚΕΠ ήταν ενημερωμένοι για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης έκδοσης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας (freedom pass) και από τα ΚΕΠ».

Αναλυτικά η ανακοίνωση σημειώνει:

«Η συνέντευξη με τις δηλώσεις αυτές δόθηκε στην πρωινή εκπομπή ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ λίγο μετά τις 08.00 και η υπ’ αρ. ΔΥΜΣ/Φ. 15/οικ. 25548/22.07.2021 εφαρμοστική εγκύκλιος του ΥΨηΔ υπογράφηκε ψηφιακά σήμερα 22/07/2021 στις 12:51:47 μ.μ και στάλθηκε στα ΚΕΠ με email μαζί με εγχειρίδιο λειτουργίας της εφαρμογής μετά τις 13:00 το μεσημέρι.

Το θέμα δεν είναι μόνο ότι ο κ. Υφυπουργός εμπαίζει τους υπαλλήλους των ΚΕΠ, αλλά ότι κοροϊδεύει ολοφάνερα τους πολίτες συν το ότι είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τις όποιες προστριβές σημειώθηκαν μεταξύ πολιτών και εργαζόμενων στα ΚΕΠ μέχρι να λάβουν οι τελευταίοι τις εγκύκλιες οδηγίες για τη διαδικασία.

Επιπλέον σημειώνουμε ότι στην ίδια συνέντευξη, στις παρατηρήσεις του δημοσιογράφου κ. Δ. Χατζηνικόλα ότι πλήθος κόσμου σχηματίζει ουρές έξω από τα ΚΕΠ, βρίσκεται ο ένας πάνω στον άλλο και κάνει ώρες να εξυπηρετηθεί, το μόνο που βρήκε να απαντήσει ο κ. Γεωργαντάς ήταν ότι τα ΚΕΠ έχουν επωμισθεί μεγάλο βάρος με πολλές διαδικασίες που σχετίζονται με εμβολιασμούς, βεβαιώσεις, ψηφιακά πιστοποιητικά κ.ά. Ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει, όμως, ότι αυτή είναι η μισή αλήθεια.

Ναι, τα ΚΕΠ που λειτουργούν με ελλιπές προσωπικό, όντως, έχουν φορτωθεί με πάρα πολλές νέες διαδικασίες -covid και non covid- τον τελευταίο χρόνο. Είναι, ωστόσο, ο κ. Υφυπουργός αποκλειστικά υπεύθυνος για την τραγική κατάσταση με τις ουρές έξω από τα ΚΕΠ που τις συνοδεύουν διαμάχες για την προτεραιότητα μεταξύ πολιτών και μεταξύ υπαλλήλων ΚΕΠ και πολιτών, αφενός επειδή ο ίδιος δέχτηκε την ανάθεση τόσων διαδικασιών στα ΚΕΠ και αφετέρου επειδή ο ίδιος έχει επιτρέψει να προσέρχονται οι πολίτες στα ΚΕΠ και χωρίς ραντεβού, δυναμιτίζοντας την εύρυθμη λειτουργία τους και –το σημαντικότερο- καθιστώντας
εξαιρετικά επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία το συνωστισμό πολιτών έξω από τα ΚΕΠ εν μέσω πανδημίας.

Είναι καιρός πλέον να γίνουν αντιληπτά αυτά στο ευρύ κοινό. Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει υποχρέωση να δώσει άμεσα λύσεις. Διαφορετικά θα τις επιδιώξει η Ομοσπονδία μας με κάθε νόμιμο μέσο».

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις