Επιχειρήσεις

Ποντάρει στις μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης η AXA - Υψηλοί οι δείκτες εξυπηρέτησης


Υψηλα στις προτεραιότητες της γνωστής ασφαλιστικής AXA βρίσκεται η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με μακροπρόθεσμο ορίζοντα τόσο με τους πελάτες όσο και με τους συνεργάτες, γεγονός που αποτυπώνεται και στο γεγονός ότι δημοσιεύει για πρώτη φορά σχετικούς δείκτες. Σύμφωνα με τα στοιχεία, μόλις το 0,37% των πελατών εξέφρασαν κάποιο παράπονο (προφορική ή γραπτή για διαδικασία, προϊόν κλπ). Παράλληλα, το 84% των κλήσεων προς την εξυπηρέτηση πελατών απαντήκε εντός στόχου ενώ το 89% των αποζημιώσεων υγείας πληρώθηκαν εντός 8 εργάσιμων ημερών. Τέλος, σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι το 91% των συνεργατών δηλώνει ικανοποιημένο. 

«Η υψηλή ικανοποίηση των πελατών μας και των συνεργατών μας είναι ο πρωταρχικός, ο απόλυτος στόχος μας. Η απόφασή μας να δημοσιεύσουμε προς τους συνεργάτες μας, δείκτες εξυπηρέτησης πελατών είναι απόδειξη της σημασίας που δίνουμε στην ποιότητα εξυπηρέτησης και της διαφάνειας με την οποία λειτουργούμε» είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, Ερρίκος Μοάτσος.

«Είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα των δεικτών που έχουμε θέσει στο πλαίσιο της στρατηγικής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες και στους συνεργάτες μας. Για να φτάσουμε στο σημείο που είμαστε σήμερα έχουμε δουλέψει σκληρά μαζί με όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες. Καθημερινά οι καταναλωτές γίνονται, δικαίως, ολοένα και πιο απαιτητικοί. Αυτή τη στιγμή είμαστε σε ένα πολύ καλό επίπεδο αλλά μπροστά μας βλέπουμε μόνο τι πρέπει να κάνουμε για να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο» ανέφερε ο Διευθυντής Operational Excellence & Customer/Distributor Service, Ennilo Marco