Την άποψη ότι οι διοικητικοί δικαστές επιβεβαιώνουν με τη στάση τους, τις καταγγελίες του κόμματος, για κυβερνητική μεθόδευση σχετικά με την επιστολική ψήφο, εκφράζει η Ελληνική Λύση, επισημαίνοντας ότι «όποιος εξακολουθήσει να στηρίζει τη ΝΔ στη συγκεκριμένη μεθόδευση, καθίσταται συνεργός στην αλλοίωση της εκλογικής διαδικασίας».
Συγκεκριμένα το γραφείο Τύπου του κόμματος σημειώνει σε ανακοίνωσή του: «Η Ένωση Διοικητικών Δικαστών καταγγέλλει ότι η μεθόδευση της ΝΔ για "Συνταγματική κατοχύρωση της επιστολικής ψήφου εντός επικρατείας" θέτει σε κίνδυνο βασικές αρχές της εκλογικής διαδικασίας όπως η μυστικότητα της ψήφου και το αδιάβλητο της εκλογικής διαδικασίας, επιβεβαιώνοντας στο ακέραιο τις καταγγελίες της Ελληνικής Λύσης, της μοναδικής πολιτικής δύναμης που όρθωσε ανάστημα και κατήγγειλε δημόσια και επίσημα το "σχέδιο Μητσοτάκη" για νόθευση της λαϊκής ετυμηγορίας.
Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, η ακύρωση της επιστολικής ψήφου τόσο εντός όσο και εκτός επικρατείας, όπως έχει απαιτήσει η Ελληνική Λύση, είναι επιβεβλημένη και όποιος εξακολουθήσει να στηρίζει τη ΝΔ στη συγκεκριμένη μεθόδευση, καθίσταται συνεργός στην αλλοίωση της εκλογικής διαδικασίας».
ΑΠΕ-ΜΠΕ