Ελλάδα

Πληροφόρηση σε καταναλωτές με μη εξυπηρετούμενες οφειλές από την EEKE


Εξατομικευμένη συμβουλευτική και πληροφόρηση για τις εναλλακτικές λύσεις που έχουν οι καταναλωτές, με μη εξυπηρετούμενες οφειλές, προσφέρει η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδος.

Σε σημερινή της ανακοίνωση, η ένωση αναφέρει ότι ψηφίστηκε ο νέος κώδικας διευθέτησης οφειλών και παροχής δεύτερης ευκαιρίας, ο οποίος θα ισχύσει από τον Ιανουάριο 2021 και πιο αναλυτικά σημειώνει ότι η ρύθμιση χρεών θα επέρχεται μέσω δύο επιλογών:

  • Την εξωδικαστική ρύθμιση οφειλών
  • Την αναγκαστική πτώχευση και εκτέλεση ρευστοποίησης της συνολικής περιουσίας -ακίνητης και κινητής- δια του πλειστηριασμού, με δυνατότητα μίσθωσης της κύριας κατοικίας για 12 χρόνια, από όσους εμπίπτουν στα εισοδηματικά κριτήρια του νόμου (όσους θα δικαιούνται επίδομα ενοικίου).

Για όσους δανειολήπτες πληρούν τα εισοδηματικά κριτήρια και έχουν την δυνατότητα μίσθωσης της κύριας κατοικίας τους, προβλέπεται και η δυνατότητα επαναγοράς της από οιονεί κρατικό φορέα (στην πραγματικότητα ιδιωτικό φορέα στον οποίο ανατίθενται κρατικές αρμοδιότητες) που την έχει αγοράσει και θα υποχρεούται να τη μισθώνει για 12 έτη στον πολίτη έναντι ενοικίου, το ύψος του οποίου θα καθορίζεται από Υπουργικές Αποφάσεις. Η επαναγορά μπορεί να πραγματοποιηθεί στη μελλοντική εμπορική αξία του ακινήτου, αφού εξοφληθούν τα μισθώματα 12 ετών. Το κράτος θα ενισχύει το νοικοκυριό χορηγώντας επίδομα ενοικίου κύριας κατοικίας.

Η ένωση καλεί τους καταναλωτές που έχουν μη εξυπηρετούμενες οφειλές να επικοινωνήσουν με τα γραφεία της στο τηλέφωνο 2108817730 ή στο email: info@eeke.gr, «προκειμένου να λάβουν εξατομικευμένη συμβουλευτική και πληροφόρηση για τις εναλλακτικές λύσεις, εφόσον υπάρχουν».

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις