Πολιτική

«Πιάσε το Μολύβι» και στείλε το μήνυμα που μπορεί να αλλάξει τη ζωή ενός ανθρώπου


«Σου ζητώ να μπεις για λίγο στη θέση μου και να γίνεις η φωνή μου. Να προσπαθήσεις να νιώσεις τι σημαίνει να δυσκολεύεσαι να κάνεις ακόμη και τις πιο απλές κινήσεις, όπως να πιάσεις ένα μολύβι και να γράψεις. Πιάσε το μολύβι, βίωσε για λίγο αυτή τη δυσκολία και ενημέρωσε τους φίλους σου για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Μπορεί το μήνυμά σου να αλλάξει τη ζωή ενός ανθρώπου».

Σε αυτά τα λόγια μιας γυναίκας που πάσχει από Ρευματοειδή Αρθρίτιδα, συνοψίζεται το κεντρικό μήνυμα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι», την οποία υλοποιεί η βιο-φαρμακευτική εταιρεία AbbVie. Στόχος της εκστρατείας είναι να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό για την ασθένεια και να κινητοποιήσει όσους εμφανίζουν πρώιμα συμπτώματα προκειμένου να επισκεφθούν τον κατάλληλο γιατρό, που σε αυτή την περίπτωση είναι ο ρευματολόγος.

Εξαιτίας ελλιπούς ενημέρωσης για τη νόσο, πολλοί συνάνθρωποί μας δεν αξιολογούν τα πρώτα συμπτώματα ως ανησυχητικά και καθυστερούν να αναζητήσουν κατάλληλη ιατρική συμβουλή. Έρευνες έχουν δείξει ότι το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την έναρξη των συμπτωμάτων, έως την τελική διάγνωση της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας, είναι 2-4 χρόνια. Σε αυτό το διάστημα, ο ασθενής μπορεί να επισκέπτεται διάφορες ιατρικές ειδικότητες, όπως παθολόγους, ορθοπεδικούς ή/και φυσιοθεραπευτές ενώ η νόσος μπορεί να εξελίσσεται, με αποτέλεσμα να επιδεινώνεται η υγεία του, να μειώνεται η λειτουργικότητά του και να επηρεάζεται αρνητικά η ποιότητα ζωής του1,2. Εάν όμως ο ασθενής διαγνωστεί έγκαιρα, η εξέλιξη της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας μπορεί να επιβραδυνθεί και η ποιότητα ζωής του να βελτιωθεί. 

Η ιδέα της εκστρατείας

Η δυσκολία που αντιμετωπίζουν πολλοί ασθενείς με ενεργή Ρευματοειδή Αρθρίτιδα να πραγματοποιήσουν ακόμη και απλές, καθημερινές εργασίες, όπως να πιάσουν ένα μολύβι και να γράψουν, αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για την εκστρατεία «Πιάσε το Μολύβι». Όλα ξεκίνησαν από ένα προσωπικό γράμμα μιας ασθενούς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα, το οποίο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα www.piasetomolyvi.gr.Βάσει του γραφικού της χαρακτήρα σχεδιάστηκε μία μοναδική γραμματοσειρά, σήμα κατατεθέν της εκστρατείας, που αναδεικνύει τη δυσκολία που η ίδια αντιμετώπισε γράφοντας αυτό το γράμμα.

Αφού επισκεφτούμε την ιστοσελίδα www.piasetomolyvi.gr, επιλέγουμε μία φράση από το γράμμα και χρησιμοποιώντας τον κέρσορα-μολύβι τη γράφουμε στο ειδικό πεδίο, προσομοιώνοντας τη δυσκολία που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Στη συνέχεια, μοιραζόμαστε αυτή τη φράση στον προσωπικό μας λογαριασμό στο Facebook, βοηθώντας στη διάδοση του μηνύματος για ενημέρωση και έγκαιρη διάγνωση της νόσου.Με αυτόν τον τρόπο, κινητοποιούμε όσους ενδεχομένως εμφανίζουν πρώιμα συμπτώματα Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας, να τα αναγνωρίσουν εγκαίρως και να επισκεφθούν έναν ρευματολόγο.

«Πιάσε το Μολύβι», προσπάθησε να μπεις για λίγο στη θέση των ασθενών και γίνε εσύ, η δική τους φωνή. Επισκέψου την ιστοσελίδα www.piasetomolyvi.gr και ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

1. Διάβασε την ιστορία της ασθενούς

2. Επίλεξε μία φράση από το γράμμα

3. Γράψε τη φράση στο ειδικό πεδίο, χρησιμοποιώντας τον κέρσορα - μολύβι

4. Δημοσίευσε τη φράση που έγραψες στο προσωπικό σου λογαριασμόστο Facebook

Η έγκαιρη διάγνωση είναι το κλειδί για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας. Βοήθησε κι εσύ να φτάσουν τα μηνύματα της εκστρατείας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. «Πιάσε το μολύβι» και στείλε το μήνυμά σου. Μπορεί να είναι το μήνυμα που θα αλλάξει τη ζωή ενός ανθρώπου!

H κα Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie αναφερόμενη στην εκστρατεία «Πιάσε το Μολύβι» τόνισε ότι η εταιρεία αντιλαμβανόμενη την ανάγκη για  μεγαλύτερη επίγνωση της νόσου, προχώρησε  στην υλοποίηση της προσπαθώντας με αυτό τον τρόπο να κατανοήσουν όλοι το τι βιώνει ένας ασθενής.

Μάθε περισσότερα

Η ιστοσελίδα www.piasetomolyvi.grπεριλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα και την αναγνώριση των πρώιμων συμπτωμάτων. Για τους σκοπούς της εκστρατείας δημιουργήθηκε σελίδα Facebook www.facebook.com/piasetomolyvi/), καθώς κι ένα video μέσω του οποίου περιγράφεται όλη την πορεία της καμπάνιας, από τη σύλληψη της ιδέας έως την υλοποίηση της (https://www.youtube.com/watch?v=mg1P3E9HP8Y).

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις