Πολιτική

Περίεργες αλλά όχι ανεξήγητες διαπλοκές στα media


Αυτές οι εκλογές προσφέρουν πολύ θέαμα με τους βαριεστημένους αρχηγούς που δεν πειστικό λόγο αλλά και τα media που έχουν υποστεί μετάλλαξη και τώρα υποστηρίζουν τα ακριβώς αντίθετα από όσα έλεγαν μέχρι χθες. Πάρτε για παράδειγμα  το Πρώτο Θέμα που από οπαδός του Τσίπρα, έγινε ξαφνικά πολέμιός του. Ποια συμφέροντα και ποιες σκοπιμότητες κρύβονται πίσω από αυτή τη μεταστροφή είναι μάλλον εύκολο να το διαπιστώσει κανείς αν ληφθούν υπόψη οι σχέσεις διαπλοκής με διάφορα κέντρα και το νεφελώδες ιδιοκτησιακό καθεστώς αυτής της εφημερίδας.
 «Ο Τσίπρας στο Θέμα χωρίς αναστολές» έγραφε παλιότερα η καλή εφημερίδα στο πρωτοσέλιδό της. Να και τα χαμόγελα μεταξύ των δύο πλευρών, να και οι φιλοφρονήσεις. Ήταν Απρίλιος του 2013, δεν ήταν πολύ παλιά, μη νομίζετε. Δεν είχε προλάβει βέβαια το Πρώτο Θέμα να κυκλοφορήσει με τη φωτογραφία του δολοφονημένου Παύλου Φύσσα στην 1η σελίδα του, είχε αρχίσει ήδη όμως το service στη Χρυσή Αυγή προβάλλοντας τον Ηλία Κασιδιάρη στις διακοπές του με κάποιο μοντέλο (το οποίο αργότερα παντρεύτηκε τον βασιλιά τον τσιγγάνων!).
Τώρα, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας βάλλονται καθημερινά από την εφημερίδα. Τι τώρα δηλαδή, πολύ καιρό. Έτσι είναι αυτά, ας πρόσεχαν κι ας μην ζητούσαν από τον Πάλλη (του εφοπλιστή Ρέστη) να τους στηρίξει. Το Πρώτο Θέμα είναι η πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα στην Ελλάδα. Την προηγούμενη Κυριακή πούλησε 103.440 φύλλα. Οι αναγνώστες που το αγόρασαν για να το... διαβάσουν πήραν μαζί ένα κουπόνι 6 ευρώ για αγορές σε σουπερμάρκετ, ένα κουπόνι 5 ευρώ για αγορές σχολικών ειδών στο ίδιο σουπερμάρκετ, ένα κουπόνι 16 ευρώ για ασφάλεια αυτοκινήτου, έναν κωδικό για να βλέπουν ποδόσφαιρο στη Nova. Και, δεν θυμάμαι, όλο και κάποιο cd ή ταινία μπορεί να είχε ως συμπλήρωμα.
Μία εβδομάδα που κυκλοφόρησε η εφημερίδα χωρίς κουπόνια έπεσε η κυκλοφορία της, κατευθείαν, 20 με 30 χιλιάδες φύλλα. Προφανώς οι υπόλοιποι «αναγνώστες» δεν το πήραν χαμπάρι κι έσπευσαν να αγοράσουν την εφημερίδα. Θα το κατάλαβαν όταν θα έμειναν με το ψαλίδι στο χέρι. Και τώρα τι κάνουμε χωρίς βαρβάρους, χωρίς κουπόνια;

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις