Τράπεζες

Πειραιώς: Καταστήματα «βράζουν» από κρούσματα κορονοϊού!


«Έκρηξη» κρουσμάτων κορονοϊού στο δίκτυο καταστημάτων Αττικής της Πειραιώς διαπιστώνεται το τελευταίο διάστημα, με κάποια να κλείνουν για δεύτερη ή και τρίτη φορά!  

Την έξαρση του κορονοϊού σε καταστήματα της τράπεζας επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εργαζομένων στις Υπηρεσίες της Τράπεζας Πειραιώς (ΣΕΥΤΠΕ), υπογραμμίζοντας ότι μετά από παρέμβασή του η διοίκηση υιοθέτησε μέτρα, έστω και με καθυστέρηση. 

Σημειώνεται, ότι πρόσφατα ο ΣΕΥΤΠΕ απέστειλε εξώδικη διαμαρτυρία στη διοίκηση, για την άμεση εφαρμογή της τηλεργασίας στα καταστήματα του δικτύου (σε ποσοστό 50%) όπως ήδη έχουν πράξει άλλες τράπεζες. Ειδικότερα ανέφερε: «Με βάση το σκοπό της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για την αντιμετώπιση του COVID-19 καθίσταται σαφές ότι σε περιπτώσεις επιχειρήσεων με δίκτυα καταστημάτων ή εκμεταλλεύσεων, το μέτρο της τηλεργασίας θα πρέπει να εφαρμόζεται σε ποσοστό 50 % των εργαζομένων του κάθε καταστήματος και της κάθε εκμετάλλευσης.

Η τράπεζα Πειραιώς υπολογίζει ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ το ποσοστό του 50% στο συνολικό αριθμό εργαζομένων της επιχείρησης (υπολογίζοντας μαζί τους εργαζόμενους στο δίκτυο και τις υπηρεσίες για να επιτευχθεί τελικά το τυπικό ποσοστό του 50% επί του συνόλου των εργαζομένων στην επιχείρηση) καταστρατηγώντας έτσι τον σκοπό του νόμου που ψηφίστηκε για την προστασία της δημόσιας υγείας. Ο αποδεκατισμός του αριθμού των εργαζομένων στην τράπεζα Πειραιώς στην τελευταία εθελούσια με τους ...γνωστούς τρόπους δεν σημαίνει ότι δε θα πρέπει να τηρήσει το σκοπό της νομοθεσίας όπως συμβαίνει και σε άλλες τράπεζες».

Όσον αφορά την έξαρση του κορονοϊού στο δίκτυο καταστημάτων Αττικής στην ανακοίνωση του ΣΕΥΤΠΕ αναφέρονται τα εξής:

«Το τελευταίο διάστημα "βράζουν" λόγω covid-19 τα καταστήματα της τράπεζας. Βρέθηκαν με κρούσματα το κατάστημα στα Λιόσια,  στο Μενίδι, στον Κορυδαλλό, στο Περιστέρι(1725), στην Κηφισιά, στο Χατζηκυριάκειο, στην Ακτή Μιαούλη, στο Μοσχάτο. Σε κάποιες περιπτώσεις  υπήρξε διασπορά εντός των καταστημάτων ενώ κάποια καταστήματα έκλεισαν για δεύτερη ακόμη και για τρίτη φορά! Με μια σειρά πρωτοβουλιών του Συλλόγου μας η Διοίκηση της τράπεζας αναγκάστηκε έστω και με καθυστέρηση, να υιοθετήσει κάποιες από τις προτάσεις μας όπως:

  • αποσαφηνίζει πλήρως ότι​​ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ των πελατών που βρίσκονται ταυτόχρονα ΕΝΤΟΣ του καταστήματος​​ δεν μπορεί να υπερβαίνει το συνολικό αριθμό των σημείων εξυπηρέτησης με παρουσία εργαζομένου.
  • θα πρέπει να υπάρχουν ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΑΝΑΜΟΝΕΣ εντός του καταστήματος 
  • αποδέχτηκε την​​ αναγκαιότητα τοποθέτησης​​ προστατευτικών​​ Plexiglass​​ στις θέσεις εργασίας των​​ Meeter​​ greeters,
  • παρέχει για πρώτη φορά​​ σε όλους τους εργαζόμενους του Δικτύου,​​ τη​​ δυνατότητα κλήσης προς κινητά​​ για υπηρεσιακούς λόγους.

Η ΔΑΔ οφείλει να εφαρμόσει ΑΜΕΣΑ το μέτρο της τηλεργασίας ή της ομάδας κρούσης για το 50%  των συναδέλφων στο δίκτυο όπως εφαρμόζουν οι άλλες τράπεζες».