Πολιτική

Παππάς: Δύο χρόνια με εξαγγελίες και παγωμένα τα μεγάλα έργα, ο απολογισμός της κυβέρνησης Μητσοτάκη


«Δύο χρόνια με εξαγγελίες και παγωμένα τα μεγάλα έργα, ο απολογισμός της κυβέρνησης Μητσοτάκη» δήλωσε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3' Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς σε συνέντευξή του στη naftemporiki.gr.

"Δυστυχώς, εδώ δύο χρόνια, ο κ. Καραμανλής έχει καθηλώσει τη χώρα και τον τομέα των υποδομών σε έναν φαύλο κύκλο εξαγγελιών. Αντί του προβλεπόμενου απολογισμού, έρχεται να ξαναπαρουσιάσει ένα πλέγμα έργων, ως δικά του μάλιστα, τα οποία ξεκίνησε η δική μας διακυβέρνηση και έχουν παγώσει από τη Ν.Δ. Τα περισσότερα και τα κυριότερα εξ αυτών παραδόθηκαν είτε σε υλοποίηση είτε σε φάση προ της συμβασιοποίησης",  επισήμανε.

Για να προσθέσει: "Ο ΒΟΑΚ και η Πατρών-Πύργου παραμένουν παγωμένα, το βόρειο τμήμα του Ε65 και η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας βρίσκονται σε καθυστέρηση, το μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη από το τέλος του 2020, βιώνει αδικαιολόγητη καθυστέρηση και τον βάρβαρο τεμαχισμό των αρχαιοτήτων του, με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης να έχει πάει ήδη τρία με τέσσερα χρόνια πίσω. Την ίδια στιγμή, η Ν.Δ. μιλά και ξαναμιλά για σιδηροδρομικά έργα ύψους 3,3 δισ. ευρώ, τα οποία όμως αγνοούνται. Όπως αγνοείται η ανάταξη των γραμμών και η συντήρησή τους. Στη γραμμή Αθήνα - Κόρινθος δεν υπάρχει κατάλληλη σηματοδότηση, με αποτέλεσμα να πρέπει να φτάσει πρώτα το τρένο στην Κόρινθο για να ξεκινήσει το επόμενο από την Αθήνα. Αλλά και περιφερειακά υπάρχουν προβλήματα. Για παράδειγμα, στην Ξάνθη έχει να πάει τρένο εδώ και δύο χρόνια. Η αδράνεια των κυρίων Μητσοτάκη και Καραμανλή μάς στοιχίζουν πολλά. Και στις Υποδομές και στην οικονομία συνολικά".

Σε άλλο σημείο ο κ. Παππάς αναφέρει: "Η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων μπορεί να ενισχύσει την οικονομία σε αυτή τη δύσκολη φάση. Ας αφήσουν τις εξαγγελίες και ας πάμε στην υλοποίηση για να έρθουν έσοδα στο δημόσιο, να δημιουργηθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας και να έχουμε σύντομα ένα νέο απόθεμα υποδομών. Το Ταμείο Ανάκαμψης θα έπρεπε να είναι για όλους. Όχι για τους λίγους που θα πάρουν τα κονδύλια και θα αφήσουν τις συμφωνημένες από τη Ν.Δ. μεταρρυθμίσεις μνημονιακού τύπου στους πολλούς. Δυστυχώς, η κυβερνητική αδράνεια σε συνδυασμό με τη διοικητική ανεπάρκεια, φοβάμαι ότι θα μας στερήσει τις ευκαιρίες που δίνονται από αυτό το εργαλείο.Η κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εν μέσω πανδημίας είναι δραματική, είναι επικίνδυνη για τη δημόσια Υγεία. Χαρακτηρίζει την κυβέρνηση Μητσοτάκη ως προς την ανικανότητά της να ενισχύσει έναν τόσο κρίσιμο τομέα και αποκαλύπτει τις προθέσεις της για ιδιωτικοποίηση μέρους του μεταφορικού έργου".

Και υπογραμμίζει: "Ανικανότητα και ιδιοτέλεια οδήγησαν στη διάλυση και το μπάχαλο των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών. Συνωστισμοί σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, απευθείας αναθέσεις για αγορά υγειονομικού υλικού από επιπλάδικο στις Σέρρες, κακήν κακώς προμήθεια ακατάλληλων λεωφορείων, τα οποία και στην τιμή αγοράς καινούριων τα νοικιάσαμε και τις υγειονομικές προϋποθέσεις δεν καλύπτουν και φωτιά πιάνουν -ορισμένα εξ αυτών- στις ανηφόρες του Χορτιάτη.

Είχε προηγηθεί η απόφαση Καραμανλή, αμέσως μετά τις εκλογές, να ακυρώσει τον διαγωνισμό της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία για την αγορά 750 νέων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αγκαζέ με τον κ. Πατούλη που απένταξε την προμήθεια 92 οχημάτων, τη χρηματοδότηση της οποίας είχε προβλέψει η Ρένα Δούρου. Οι ευθύνες της Ν.Δ. είναι απαράγραπτες. Οι δικαιολογίες περί ευθυνών της δικής μας κυβέρνησης προσβάλλουν απλά τον κοινό νου".

Διαβαστε επισης