Επιχειρήσεις

Πάνω από 5.300 οι επισκέπτες της 4ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού


Μεγάλη και πολύπλευρη επιτυχία γνώρισε η 4η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού, Greek Tourism Expo 2017 που διοργανώθηκε 8-10 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo. 250 εκθέτες συμμετείχαν από όλους τους τομείς του  τουρισμού ενώ παράλληλα 150 Hosted Buyers από 40 χώρες πραγματοποίησαν περισσότερες από 6.100 Β2Β συναντήσεις με τους εκθέτες.

Οι τρείς ημέρες λειτουργίας ήταν γεμάτες από επαγγελματικές συναντήσεις με περισσότερους από 5.300 επισκέπτες που σε ποσοστό 90% ήταν επαγγελματίες του τουρισμού.

Την έκθεση εγκαινίασε ο Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης, ο οποίος επισήμανε την συμβολή του ΕΟΤ μέσω του σχεδιασμού του Υπουργείου Τουρισμού, στην ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού. Τόνισε δε και τις ενέργειες προβολής της χώρας μας διεθνώς, όπως τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, τον προσανατολισμό για τουρισμό 365 ημέρες, ενώ αναφέρθηκε και στα «εργαλεία» με τα οποία επιτυγχάνεται η σύγχρονη προβολή της Ελλάδας.

Ο Χριστόφορος Παπαδιώτης, διοργανωτής της Greek Tourism Expo, ευχαρίστησε τους εκθέτες που στηρίζουν εδώ και 4 χρόνια την προσπάθεια ανάδειξης του Ελληνικού Τουρισμού, καλωσόρισε τους επίσημους προσκεκλημένους και κάλεσε να απευθύνουν χαιρετισμό , η Αντ/χης Τουρισμού Πελοποννήσου Ντίνα Νικολάκου,  ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Δυτικής Ελλάδος Κωνσταντίνος Καρπέτας, ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μόραλης και ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργος Καββαθάς.

Παρόντες ήταν επίσης οι Αντ/χες Τουρισμού , Ιονίων Νήσων Σπύρος Γαλιατσάτος και Βορείου Αιγαίου Αγγελική Σαραντινού.

Εντυπωσιακή και δυναμική ήταν η συμμετοχή πολλών Περιφερειών και Δήμων (Περ. Νοτίου Αιγαίου, Πελοποννήσου, Ηπείρου, Βορείου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Δήμος Θήβας, Δήμος Αμαρουσίου, Δήμος Πόρου, Δήμος Κοζάνης, Δήμος Αριστοτέλη, Δήμος Φυλής, κ.α.)  που πρόβαλαν αποτελεσματικά τον Τουρισμό της περιοχής τους και είχαν εκατοντάδες επιτυχημένες  Β2Β συναντήσεις με τους Hosted Buyers.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου , που στηρίζει την ‘Εκθεση ήδη από την πρώτη διοργάνωσή της, συμμετείχε με εντυπωσιακό περίπτερο και με συνεκθέτες πολλούς Δήμους αλλά και τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίοι έκαναν δεκάδες επιτυχημένα Β2Β ραντεβού με τους Hosted Buyers της έκθεσης και δέχτηκαν επίσης πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών. 

Εντυπωσιακή, για μία ακόμη χρονιά και πολύ επιτυχημένη επαγγελματικά ήταν και η συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η οποία επίσης στηρίζει την Έκθεση από την πρώτη διοργάνωσή της, με ένα ιδιαίτερου σχεδιασμού  περίπτερο που αφενός αναδείκνυε τις ομορφιές της περιοχής και αφετέρου την ιδιαίτερη γαστρονομία και τα προϊόντα της.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Ντίνα Νικολάκου, στον χαιρετισμό της στα εγκαίνια, επεσήμανε την σταθερή παρουσία της Περιφέρειας στα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, εντός και εκτός Ελλάδας.

Παράλληλα δε ανέλαβε η ίδια και με διαδραστικό τρόπο, να παρουσιάσει τις γαστρονομικές προτάσεις των μαγείρων της Περιφέρειας Πελοποννήσου και την ποικιλία των προϊόντων της. 

Επίσης ήταν και η μόνη Περιφέρεια στην Greek Tourism Expo, που προσέφερε τέτοια εδέσματα και δώρα στους επισκέπτες. Η Περιφέρεια Πελοποννήσου απέσπασε  το Πρώτο Βραβείο για τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό της έκθεσης «Γεύσεις στη Γαστρονομία Τουρισμού » φέρνοντας το γαστρονομικό της πλούτο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

Οι Παράλληλες εκδηλώσεις ήταν υψηλού επαγγελματικού ενδιαφέροντος και τις παρακολούθησαν συνολικά περίπου 650  σύνεδροι.

Η 1η ημέρα ξεκίνησε εντυπωσιακά με την Ημερίδα του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, με θέμα το Νέο Χωροταξικό, που αποτελεί θεμέλιο λίθο της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας για τα επόμενα χρόνια.
Εξίσου δυναμική ήταν η παρουσίαση του προγράμματος πιστοποίησης «Το Σήμα Boutique Hotel» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Ένας θεσμός που θέτει νέα δεδομένα στην κατηγοριοποίηση των ελληνικών ξενοδοχείων για ποιοτικό τουρισμό.

Τη δεύτερη ημέρα ο Πρόεδρος του  Εθνικού Κέντρου Τουρισμού Υγείας, της ΚΕΔΕ και του ΙΣΑ Γιώργος Πατούλης και με την συμμετοχή της Elitour παρουσίασε την Ημερίδα « Ο τουρισμός Υγείας στην Ελλάδα» .Ένα θέμα υψηλού ενδιαφέροντος που εντυπωσίασε και προβλημάτισε τους δεκάδες σύνεδρους που συμμετείχαν.
Την «παράσταση των εντυπώσεων» έκλεψε το πανέμορφο Πρότυπο Βιοκλιματικό Ξενοδοχείο που κατασκεύασε το ΤΕΕ μέσα στην έκθεση για να παρουσιάσει και να τονίσει την ανάγκη εξοικονόμησης ενέργειας στα ξενοδοχεία με την χρήση υλικών φιλικών στο Περιβάλλον.

Στη συνέχεια μεγάλες και εξειδικευμένες στο αντικείμενο εταιρείες διοργάνωσαν με πολύ μεγάλη επιτυχία τις Ημερίδες «Τουριστικά Γραφεία & Προκλήσεις του Μέλλοντος » και «Τάσεις και Εξελίξεις στην Διανομή του Ξενοδοχειακού Προϊόντος».

Την ημερίδα για τα Τουριστικά Γραφεία άνοιξε με την πολύ ενδιαφέρουσα εισήγηση του ο κος Γεώργιος Μαρούτσος, Πρόεδρος της ΠΕΤΑΓΑ, ο οποίος αναφέρθηκε στις πιθανές επιπτώσεις που θα έχουν οι μεγάλες αλλαγές στην συνδεσιμότητα των αεροπορικών εταιρειών με τα γραφεία, που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και τις υπόλοιπες τεχνολογικές εξελίξεις.

Οι ομιλητές του συνεδρίου κάλυψαν σε βάθος τις υφιστάμενες λύσεις που προσφέρονται από την ελληνική βιομηχανία παραγωγής λογισμικού και ανέπτυξαν τις δυνατότητες που προσφέρουν στα τουριστικά γραφεία για την ψηφιοποίηση των εργασιών τους ώστε να είναι σε θέση, αφενός μεν, να αυτοματοποιήσουν την εσωτερική τους λειτουργία και αφετέρου να διασυνδέονται ηλεκτρονικά με την υπόλοιπη τουριστική βιομηχανία.

Ομιλητές από την AHEAD RM, την Ask2travel, την Travelsoft, την WebHotelier, την Yacht Sailing, την IT Concept και την OneTourismo έκαναν φανερό πως η εγχώρια παραγωγή λογισμικού είναι σε εξαιρετικά επίπεδα και μπορεί να παράσχει αξιόπιστες και καινοτόμες λύσεις σε όλες τις τεχνολογικές προκλήσεις των γραφείων!
Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και επιτυχημένη αποδείχθηκε η ημερίδα «Τάσεις και εξελίξεις στην διανομή του ξενοδοχειακού προϊόντος».

Στόχος της ημερίδας ήταν η ενημέρωση των ξενοδόχων για την ανάπτυξη των πωλήσεων τους στην διεθνή αγορά, μέσα από τα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής που αποτελεί ίσως την μεγαλύτερη πρόκληση σήμερα για τους επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας.

Πολλοί εξαιρετικοί επαγγελματίες, από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου ανέπτυξαν όλες τις εκφάνσεις του πολύπλοκου σημερινού συστήματος διανομής και τις προσφορότερες λύσεις ανάλογα με την στόχευση του κάθε ξενοδοχείου!
Ομιλητές από την Interad, την AXIA Hospitality, την WebHotelier, την ΙΤ Concept, την trivago, την Expedia, την Nelios και την Panadvert ανέπτυξαν τις δυνατότητες που προσφέρουν τα διάφορα κανάλια διανομής για την αύξηση των πωλήσεων τόσο σε b2b όσο και b2c!

Η έκθεση έκλεισε τις πύλες της με μεγάλη επιτυχία και την ανανέωση του ραντεβού της με την Τουριστική Αγορά για το 2018.